luni, 13 mai 2019

Micul Print a fost botezat!




Al doilea nepotel a fost botezat!
Andrei Valentin - Micul Print - si-a primit ieri Taina Botezului.
 

Ne-am adunat in jurul lui toti cei dragi ca in jurul unei sfinte comori si am asistat la ceremonie cu mare bucurie si emotie.

Apoi am celebrat acest moment intr-o locatie extraordinar de potrivita pentru petreceri de familie, cu copii de toate varstele, de la sugari pana la cei de peste 70 de ani.

Micul Print a strans la acest eveniment toate generatiile familiei noastre, iar prezentele feminine ale acesteia au fost cele care s-au fotografiat cel mai adesea. desigur. Mama, eu si cu sora mea, apoi fetele mele si fata surorii mele, formam cele trei generatii de femei frumoase , martore la acest moment unic, alaturi de barbatii familiei.

Cei doi nepotei, fratiorii, formeaza cea de-a patra generatie de descendenti, iar ea este, deocamdata, masculina, iesind din tiparul unui arbore genealogic creat aproape integral pe linie feminina, incepand cu stra-stra-strabunica lor.

In mod fericit, ieri vremea a fost foarte de frumoasa, calda si insorita, numai buna de petrecut afara, de jucat jocuri pe gazon si de stat la un pahar de vorba la umbra, in aer liber. A fost o zi minunata!

Impartasim cu voi bucuria noastra si va oferim doar cateva poze graitoare, care sa insoteasca randurile de mai sus, pastrandu-le pe restul pentru sufletele noastre.
































Bucuresti: 13.05.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)