miercuri, 16 ianuarie 2019

Dap. M-au vazut.




Conversatie in marul de la langa fantana. Azi. 

- Uite-o! O vezi? Intoarce-te! Cu capul inainte, nu in dreapta!
- Unde e? N-o vad!
- Intinde gatul tare inainte si deschide ochii mari! Sa nu te misti!
- Unde e? Tot n-o vad!!
- Nu te agita! O s-o sperii! Retragem capul.
- Ok, retragem capul. Dar unde e? N-am vazut-o!
- Inchide si ochii! Sa nu se sperie de noi.... sa speram ca...
- Bine, i-am inchis. Ce facem acum? Eu vreau s-o vad....
- Stai sa verific.... yep, e tot acolo... poti sa deschizi ochii! Incet... incet.....incet..... Nu brusca! O vezi acum?
- Unde? Unde e? Aaaaaa.....!!!! Am vazut-o!!!!!!

Dap. M-au vazut. 











Si eu am vazut-o!  
  

Si eu!  


Da, da, sigur am vazut-o!!  


Bobi! Hei, tu unde te uiti? Aici e!  


"Unde, unde?" - intreaba tot nedumerit Bobi....  


Of, n-are experienta! - rabufneste Toni tafnos. 


Bine, hai sa-ti arat pas cu pas. Fii atent! Sincronizeaza-te cu mine.
 Uite-te cum ma misc. Acordeaza-te pe frecventa.   
Hai, drepti! Coada sus! Privirea inainte!  


Iar acuuum..... Heeii, Bobi, intoarce-te, ce faci!!!!???? Aici!!!  


Fii atent. Incercam alta abordare. Uite-te la ochii mei! 
Unde ma uit eu acum? Unde? O vezi? 


Mi se pare caaaa.... stai, parca am vazut ceva......  


Da, da, da!!! Sigur am vazut ceva! :D Uite-te si tu. Oare aici sa fie?
 

Pe bune, chiar am vazut ceva! Sigur e acolo!  
 

Ce-ati vazut voi acolo? Nu intelegeti ca e aici si nu acolo?! E aici!!! 


Unde, unde, unde??? Vreau si eu sa vad!!!! Unde, unde???

 
Heeeei, nu-i acolo! E aici! Heeeei, e aici!!!!  


Puteam sa jur ca e acolo! Fii atent, uite-te si tu! 


Daaa... sa stii! ..... parc-ar fi ceva acolo!.....  


Ce e, ce e??? Vreau si eu sa vad!!! Ce-i acolo????  


Dap, sigur e ceva acolo!  


Categoric e ceva acolo!!!! Esteeeeeee!!!!!! La ataaaaaac!!!!! 
Latrati, muscati, nu-i lasati sa scapeeeeee!!!!!!! 
Inamiciiiiiiii!!!!!!!   


Vezi ca vor sa fugaaaa!!! Trebuie sa-i incercuim!!!!!! 
Fugi tu pe flancul stang, eu trec pe flancul drept! La ataaaaaac!!!!! 
Hai, Bobi!!! Bun, baiatul asta! Are nas! Bravo!!!! 
Stiam eu ca meriti tot efortul meu si toata atentia! 
Hai, baiatu, ca fuge inamicuuuuuu!!!!!!  



Vezi ca le-a venit generalul! Mamita din vaaaleeee!!!!
Ce facem? O muscam? Eu raman cu ochii pe inamic, iar tu vezi ce faci cu capetenia! 
Ai mai multa experienta, boss.



Ce faci, sefu? Vezi ca scapa Mamaita!!!!! Si nici n-ai muscat-o! 
Pai, eu degeaba am latrat-o atata ca eu s-o tin in stand by???? Fugi, sefu, dupa ea si musco!!!! Pot s-o musc eu daca pe tine nu te mai lasa inima! Pot? pot, pot, pot????? Hai, ca ai imbatranit! 
Ramai tu cu ochii pe inamici, iar iau eu urma generalului Mamaita. sa vezi ce-i fac! O sfasii!!! 
Hai, sefu, sa traiti, ma descurc, fii linistit! 


Of, tinerii astia! Nu mai ai loc de ei! Oricum, imi place derbedeul asta! A crescut frumos! Doar ca numai gura e de el, habar n-are sa muste! Ha, ha, ha!!!!! Asta nu l-am invatat inca! 


Pana se intoarce bezmeticul asta micu cu coada intre picioare, ia sa verific eu tufisurile astea pe aici, daca sunt in regula, daca nu se ascunde pe-aici vreo iscoada, ceva....  


Booooobiiiiiiiii!!!!!!! Inapooooooiiiiii!!!! 
Retragerea pe flancuuuuuuri!!!! Vin dusmaaaaaniiiiiiiii!!!!!!! 
Fuuuuuugi!!!!!!!!! Booooooobiiiiiiii!!!!!!! 


La ataaaaaac!!!!!!! Inainteeeeeee!!!!!! La luptaaaaa, vitejii mei!!!!!



Efectivele de lupta sunt subdimensionate. Ne mai trebuie ostasi. 
Cred ca este timpul s-o scoatem la treaba si pe Mironosita aia de oras! 
Hei, don'soaraaaaa!!!! Vii sau nu vii, draguto? 




Unde, unde, cine, cand????? Te rog sa nu fii ironica si sa nu ridici tonul la mine. Mami, uite, ridica tonul la mine impertinenta de Gina! Te rog s-o pui la punct. 


Mami, m-am razgandit, las-o pe Gina! Pot sa ies si eu afara? 
Haaaai, te roooog!!!! Sa o musc si eu pe Mamaita un pic!!!! Ca Bobi nu-i in stare de nimic, iar Toni a imbatranit. Ce sa mai faca si el? Iar Gina.... Gina..... Gina..... ufffff..... e o impertinenta, aia e!!!!  


Fugiiiiiiti!!!!! Salvati-vaaaaaa!!!!! Inamicii sunt aiiiiiici!!!!!! :D Abandionati redutaaaaa!!!! 
Aruncati steaguuuuul!!!!  Salvati-vaaaaaa!!!!! 


In curteeeee, repedeeee!!!! Scapa cine poateeeee!!!!  Au primit intariri!!!! 
Atentie! Aschimodia aia mica si neagra, cat Ema de mica, este, de fapt, un monstru!!!! 
NU va lasati inselati de aparente! E o fiaraaaa!!!!


Mda, asa-i pe campul de lupta. Unii castiga, altii fug. Pierd. Adica.... Hmmmmm.... mi s-a cam facut foame.... Oare Mimoza-Ema o avea ceva bun acolo si pentru mine? 


Sefu, ne-am retras la timp! Era vai de cojocul nostru daca ne prindeau in cam descoperit rumegatoarele astea! Pfffiiiiiuuuuuu..... ce noroc am avut! Dar stii ce-mi pare rau? Ca n-am mai ajus-o din urma pe Generalul-Mamaita. S-o fi muscat si eu macar un pic. Macar un pic. Ce daca avea batul ala urias cu ea? Ca si aghiotantul asta ae ei, cu mitoasa aia mare pe el.... Sa n-avem si noi acces la un loc bun de muscat, sefu???? Adica noi nu? Deloc, deloc??? Nici un pic??? 


Pentru ca ati facut pe interesantii si nu m-ati primit sa ma joc si eu cu voi, nici eu nu va dau voua nimic bun. Uite-asa! Sic! Sic, sic, sic!!!!!


Si pentru ca nu m-ati bagat deloc in seama si eu o sa va ignor complet. Complet, complet. 
Dar complet de tot! Asa sa stiti! Na! 


Si pentru ca ati fost nesuferiti si ati fugit fara sa ma asteptati si pe mine, desi as fi vrut si eu sa musc pe cineva de undeva, asta e, sa va fie invatatura de minte! 
Nimic nu primiti! Nimic, nimic, nimic! Absolut nimic. Uf, uf, uf!!! Am zis. 


Si nici macar n-ati vazut-o! Asa sa stiti! 
Numai eu am vazut-o. Si numai eu o vad! Numai eu. Eu, eu, eu!!! 
It's my, my!!! My precious!!!!! Muhahaha.....  


Trebuie sa-mi ascund comoara! Trebuie neaparat!  


Mancam si noi ceva azi? Ca de muscat pe cineva n-am avut noroc.... 


Mami, macar data viitoare ma lasi si pe mine afara, sa musc si eu pe cineva....? te rog...... Si re mai rog sa-i certi pe baieti ca nu m-au luat si pe mine cu ei.... iar pe... pe....pe impertinenta aia...... of, mami...... ce bine ca sunt un catel mic, cuminte, curat, parfumat si fata de oras.... ca sa nu fiu nevoita sa ma murdaresc pe labute aparand curtea de dusmani si.... si..... nu, mami, nu plang..... mi-a intrat ceva in ochi.....


Ok, stau eu primul de garda, sus, pe metereze, no problem. Si-asa nu-mi era foame. Daca ar fi iesit si frumusica aia alba, cu carlionti, din casa, poate m-as fi facut 13-14 si as fi reusit s-o musc un pic pe Mamaita, sa ma vada ca stiu si ca pot. Ea sigur m-ar fi apreciat! 
Chiar, ce-o face acum in casa? Oare la o tavaleala prin zapada o veni? 
Nu-i tot atat de placuta precum e noroiul, dar, na, tot e mai bine decat deloc! In noroi, da, cred ca i-ar fi placut mult mai mult Buculinei, stiu eu! 


Mami, am o rugaminte! Vrei sa-i dai tu comoara mea lui Bobi, te rog? Cred ca el n-a mancat pe ziua de azi si.... cred ca merita si o recompensa pentru actele lui de vitejie de pe campul de lupta. merita o decoratie, mami! Ai vazut cum a alergat-o el pe Mamaita?? Inca o un pic si o musca!!! Inca un pic!!! La limita a fost! sigur ar fi reusit mami, daca nu apareau dusmanii pe flancuri..... 
Hai sa-l decoram! Ordinul Osului de prim Maresal! 
E un pic rontait de mine.... crezi ca o sa se supere? 
 

"Peste fagi cu vârfuri sure
A căzut amurgul rece.
Înserarea mută trece
Furişată prin pădure.
Spre apus abia s-arată
Printre crengi, întunecată,
O văpaie de rubin…
Din frunzişurile grele
De-nnoptare, tot mai vin
Glasuri mici de păsărele…
Reci şi palide-n senin
Se ivesc deasupra stele." 
(Acceleratul - G. Toparceanu - fragment)



"Spune-mi, pana la urma... au vazut-o? "   


Nu stiu.... eh, hai la somn..... noapte buna....


Am mancat, am baut apa, gata pe ziua de azi! 
Hai la somn! Noapte buna!  


Super zi! Mi-a placut maxim! Pacat ca n-a iesit frumusica la zapada! Dar nu-i nimic, e si maine o zi! 
Dar ce gest frumos a facut ea azi! Mi-a dat osul ei! Nu-i asa ca e grozava? 
O sa visez frumos la noapte! Noapte buna!  


Oh, ce somn imi e...... ce creezi, mami, i-a placut lui Bobi osul meu?
 Cred ca da.... o, ce somn imi e..... noapte buna tuturor.......  
 ...mami, crezi ca trebuia sa fac ca lupul azi? ar fi castigat ai nostri?.... lasa, ca fac maine..... sunt luuuuuup.... sunt luuuuu..... sunt..........ce somn imi e........... 


Cucuvau! Hai la somn..... este aproape trecut de ora 12....  


Hei, dar stingeti odata lumina aia!!! 
Of, unde mi-oi fi pus ochelarii pentru somnul de frumusete? Cucuvau!!!!!


Din Gradina lui Dumnezeu: 15.01.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)