miercuri, 9 ianuarie 2019

Cum gatesc altii, Profesionistii, adica!




Am si eu o curiozitate: oare cine gateste toate aceste minunatii de pe Bucataras.ro? Pentru ca vreau sa stiu si eu pe cine reclam pentru aceste ispite ostentative care ne apar zilnic pe facebook in fata ochilor intr-o ofensiva cruda, nemiloasa, agresiva si tortionara!  Cum este posibil asa ceva? Adica, noi cu ce am gresit???

Din pacate, sunt hipnotizata fata speranta de eliberare.  Am dat like la pagina lor de facebook. Deci sunt invadata la propriu de postarile lor ispititoare. Numai uitandu-ma la poze si lesin......

O prietena de pe facebook mi-a trimis, pentru variatie, un alt link. Catre pagina “Chefclub.tv”.
Vedeti cum vine ispita in viata omului inocent, nevinovat si pur??  Prin prieteni! “Eu cu ce i-am gresit tie?” – i-am raspuns. Dar asta e, ce sa fac, probabil karma.  M-am uitat si m-au convins primele doua-trei derulari. Am dat like paginii. Deci, va dati seama ce se va intampla. Voi lesina de mai multe ori pe zi decat pana acum.  Pagina asta e plina de retete pe baza de omleta. M-a omorat cu asta. 




Nu stiu ce-i cu mine, dar ma ispiteste omleta asta de zici ca sunt posedata. Iar cand e sa-mi fac si eu in bucataria proprie, cu mainile proprii, dupa propriul plac, nu-mi mai pare atat de atractiva. Aproape ca-mi pierd complet interesul. O fi ceva ocult la mijloc, altfel nu-mi explic.

Sau, poate, secretul este ca trebuie pregatite de alcineva? Caci parca am mancat omleta in concediu, pe unde am fost asta vara... Sau o fi fost anul trecut, in concediu.... nu mai stiu sigur.... sau o fi fost in urma cu doi ani, in concediu?.... Hmmmm..... Timpul - un iluzionist fara scrupule! 




O alta prietena mi-a sarit in ajutor spunandu-mi: “daca vezi ca ananasul este scos din cutii de tabla, ar trebui sa-ti piara cheful!” Din fericire, am o metoda infailibila la astfel de "probleme". Dar este secretul meu pe care, sub nici o forma, pentru nici un motiv, nici macar in cadrul "Marii Adunari Nationale", nu-l pot divulga. Daca l-as spune cuiva ar fi echivalentul unei de neiertat tradari de neam, si tara, si popor.  Eu glumesc mult, asa incat... intelegeti...  Cutia aia de tabla n-ar avea nici un impact in cazul meu, desigur.

Din Gradina lui Dumnezeu: 09.01.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)