vineri, 11 ianuarie 2019

Cand ninge noaptea, fulgii sunt stele de zapada!



Aseara tarziu incepuse sa ninga cam asa, cum vedeti in poze.

Curgea, pur si simplu, ninsoarea peste sat ca dintr-un rezervor cu zapada. Fulgii sclipeau minunat in lumina blitului aparatului foto (da, in cele din urma, am din nou spre utilizare aparatul foto cel mare, profesional, pe care l-am reparat la Bucuresti), iar noaptea parea misterioasa.

Cand m-a auzit pasind prin curte, prin zapada proaspata, Bobita a iesit imediat din culcusul lui si a impartasit cu mine feeria nocturna de afara si bucuria jocului pe sub fulgii care zburau in toate directiile.

Banuiam ca va ninge toata noaptea si, stiind ca Adrian se trezeste inaintea mea, l-am rugat inca de aseara sa nu curete dimineata zapada de pe trotuare, de pe plante si copaci pana nu ma trezesc si eu, ca sa ies si sa fotografiez decorul cel nou, impodobit in alb gros si pufos. 

Doamne, cat imi plac iesirile astea in ninsoare noaptea! Parca ma simt intr-o alta lume, una fermecata!























 






Din Gradina lui Dumnezeu: 11.01.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)