duminică, 23 iulie 2023

Recolta de Frunze de Zmeur si Flori de Tei, aprobata de Ema

 

Din prima tura de frunze de zmeur pe care am pus-o la uscat zilele trecute, am obtinut 2 borcane mari plus 5 caserole pline. Deci, daca aproximez in unitatea de masura etalon, respectiv, "borcan de 800 gr", am, in total, cam 7 borcane. La care se adauga si doua borcanele cu codite de zmeur uscate. Tot pentru ceai, desigur. Nimic nu se pierde, totul se castiga, totul se transforma.  :)

Vor urma si altele in perioada urmatoare, cand, desigur, voi reveni tot aici cu pozele.

In plus, tot acum mai adaug la inventar si un borcan de flori de tei, culese si uscate mai mult din intamplare. Am descoperit in timpul plimbarilor noastre un singur tei care are crengile destul de joase incat sa pot culege, dar a fost un pic cam tarziu, iar florile erau cam trecute. Insa tot am cules o mana, de test. :)  

Ema a fost foarte multumita, a aprobat esantionul din punct de vedere calitativ, asa ca vom tine cont de recomandarile ei si vom culege mai mult anul viitor. :)

PS. Dupa cum veti constata din poze, a inflorit si menta salbatica, deci este numai buna de cules. Deocamdata, avem un buchet frumos si parfumat in vaza, pe masa din bucatarie. 

De cules, eu nu cred ca voi mai culege menta acum, pentru uscat, caci am cules frunze destule inainte de inflorire, prin mai, am scris despre asta atunci, in 20 mai, puteti revedea aici Menta de Mai pentru Ceai

































































23.07.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)