miercuri, 12 februarie 2020

Ne-am pus anumite restricții

 


 

Dialog aseară, târziu, dincolo de miezul nopții, în timp ce ascultam muzică în surdină și meditam la nemurirea sufletului (sic!):

- Știi la ce mă gândesc eu acum?

- La ce?

- La ceva despre care nu am voie să vorbesc.

- Aaaa, nuuuu!!! Atunci de ce-mi vorbești tocmai acum despre ceva la care, de fapt, nu ai voie nici măcar să te gândești?

- Păi, n-am vorbit, doar am gândit.

- Nu mai gândi!

Ce vroiam să spun. O mai fi mult până la Valentines Day? Nu de alta, dar noi zilnic sărbătorim cu câte ceva, fiecare după preferințe, de mai mult de o săptămână și mă gândesc că, poate, dacă trece ziua aia, ne mai trece și nouă pofta de dulciurele. Adică, ziceți și voi, chiar în fiecare zi, în fiecare zi? Păi, până când? Ne-am pus chiar și restricții, dar, totuși...!

Așadar, despre ce să mai vorbesc eu acum, că n-am voie nici măcar să mă gândesc la "amandină"?! Upssss!!!...







Din Grădina lui Dumnezeu: 12.02.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)