joi, 13 februarie 2020

Consecințele sărbătoririlor fără sfârșit

  


        Le știți pe cele două personaje de desene animate, Shrek și Fiona? Cred că așa vom arăta amândoi după ce vom termina de sărbătorit Valentines Day. Adică, vreau să spun, după atâtea amandine. Ups...! Iar am vorbit despre ce nu aveam voie să vorbesc!

        Totuşi, eu mă simt foarte bine cu mine însămi - în compania mea, adică. Adrian se simte foarte bine cu sine însuși - în compania sa, adică. Noi doi ne simțim foarte bine unul cu celălalt, cu noi înșine - în compania noastră, adică.

        Dacă mai luăm în considerare și Îngerii noștri păzitori, precum și Ghizii noștri spirituali, dar și toate celelalte ființe de lumină care ne stau prin preajmă, putem spune că este ceva aglomerație în jur, nu-i așa?

        Așadar, fiind într-o companie atât de numeroasă și de selectă, și având în vedere că mâine este Valentines Day, ne pregătim de-o petrecere. O singură dilemă mai am: de câte amandine este nevoie pentru toți acești invitați?









Din Grădina lui Dumnezeu: 13.02.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)