marți, 25 februarie 2020

Sincronicitatea zilei

 


 

        Ieri am gândit în sens contrar vorbei noastre tradiționale, românești, care spune să nu ții toate ouăle într-un singur coș. Gândul meu era că, dacă ai încredere în tine și în coș, nu trebuie să te risipești prin alte coșuri alternative, nu ai nevoie de plan B, ci te implici total, maxim și fără rezerve să-ți aperi unicul coș, cel în care   te-ai investit deplin, fără nici o reținere. Încă mai contemplam astăzi acest gând când am primit pe facebook o melodie. Numele ei este "I'm Putting All My Eggs In One Basket". Desigur, este vorba despre fix aceeaşi perspectivă din care priveam eu. Este confirmarea că am gândit bine.




Din Grădina lui Dumnezeu: 25.02.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)