joi, 13 august 2020

Ema, de ziua ei

 
Azi, 13 august, Ema noastra a implinit 5 anisori! ❤

La multi ani, fetita dragalasa! ❤

Pai, pentru cine credeati ca au fost atatea pregatiri? 🙂

Dam petrecere! 😃Acum ma scuzati, au inceput sa ne soseasca musafirii. O sa dansam pana dimineata! 😃

*

- "Spune-le ca tare mult mi-a placut cum mi-au spus azi "la multi ani!"

Si amandiiiinele mi-au placut!

Si joaca de-a zmotociiiiitul mi-a placut!

Si.... sa stii ca tare mult imi place cand e ziua mea!

Poti sa le zici ca si maine e ziua mea? Poti, poti, poti?" 😃

Deci, da. Acum stiti a cui e ziua si maine. Implineste 5 ani si o zi. 😃

*

Ema ne este aproape zi de zi, minut de minut as putea spune, iar Boby si Toni sunt foarte bine acolo unde le este locul, indeplinindu-si menirea si fiind fericiti in mediul lor natural. Ginuta a ajuns in cel mai bun loc cu putinta, acolo unde toti cateii sunt mereu fericiti si unde nu mai sufera niciodata, pregatinddu-se pentru o noua intrupare. Asadar, totul e bine cand se termina cu bine! 🙂Schimbarile sunt foarte necesare atunci cand experientele au incheiat un ciclu de manifestare, crestere si evolutie si cand se cere trecerea la un alt nivel. A ramane blocat in aceleasi energii cand simti sa mergi mai departe presupune un mare deserviciu adus sufletului.:)






13.08.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)