joi, 9 iulie 2020

Misiune nouă

 


 

"Mulți dintre voi veți constata că veți urca la un nou nivel vibrațional și veți „primi” noi Misiuni personale. Având în vedere ceea ce s-a întâmplat în ultimele circa 4 luni la nivel mondial, noi am trecut prin niște schimbări la nivel interior, ne-am lămurit cine suntem, ne-am definit noi adevăruri personale, ne-am dat seama ce ne dorim cu adevărat, ce prețuim cu adevărat, ne-am lămurit ce anume vrem să schimbăm în viața noastră.

Mulți dintre cei care au trecut prin acest proces de schimbare interioară, care în ultimele 3 luni s-au concentrat mai degrabă pe ceea ce se întâmpla în interiorul lor, decât pe ceea ce se întâmpla în exterior, vor constata că în iulie vor reveni cu atenția pe exterior și vor acționa într-un fel sau altul.

Deci, dacă așteptați o perioadă propice pentru a acționa sau vă simțeați blocați și v-ați fi dorit ca unele lucruri „să se miște” într-un anumit mod, veți constata că iulie va fi luna care susține acțiunea/ mișcarea – în special a doua jumătate a lunii. Veți descoperi moduri în care vă puteți schimba/ „rearanja” viața, astfel încât ea să rezoneze mai mult cu persoana care sunteți acum.

Alții ați fost „în acțiune” în ultimele luni – voi veți simți că este potrivit să rămâneți pe poziții, să fiți atenți la tot ce se întâmplă, să observați ce curge cu ușurință și grație și ce „nu se leagă” și să vă lăsați duși de flux în direcția în care lucrurile curg cu ușurință și grație. (Lee Harris, traducerea Mihaela Dan, facebook)

*

Aşa este, asta se observă uşor, la o simplă privire în jur: toţi ne-am schimbat planurile, le-am adaptat la noua conjunctură şi ne-am străduit să ne bucurăm de ceea ce putem face, fără a ne lăsa întristaţi de ceea ce nu se mai poate. Ne-am reconfigurat vieţile şi fiecare se adaptează cum poate mai bine în noua lume, încercând, pe cât posibil, să nu abdice de la propriile valori şi să meargă pe o cale luminată, alături de suflete luminoase. Vom vedea împreună ce fel de "prăjitură" se coace în "cuptorul" omenirii în această perioadă şi ce savoare va avea aceasta pentru noi toţi.

 09.07.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)