marți, 11 decembrie 2018

Ema si pijamaua mea



Cineva si-a revendicat abuziv drepturile asupra pijamalei mele.
Ce sa fac acum? Sa reclam la Haga? Sau unde? 






UPDATE: 12.12.2018 - O speculanta! O santajista emotionala!  Acapareaza tot. Ca nu te lasa inima s-o deranjezi, na!


Vreti DOVADA? Priviti!  Nu-i mai ajunge doar pijamaua mea. Acum ma revendica ad-literam PE MINE, ca loc de relaxare permanent, zi si noapte! Pai.... stau si eu linistita, ca tot omul, intinsa pe canapea, cu laptopul in brate, muncind din greu pe Facebook, si cine credeti ca vine si se aseaza peste mine? Iar pe ecranul laptop-ului ce observati ca scrie? (eu am vazut abia dupa ce am descarcat pozele)  Simbioza perfecta! Raspunsul la orice intrebare. 







 
Din Gradina lui Dumnezeu: 11.12.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)