luni, 15 februarie 2016

Curcubeul de azi, din Gradina lui Dumnezeu



După o furtună cu vânt, foarte puternică, sub un plafon de nori întunecaţi, treptat cerul s-a degajat, iar soarele, aflat în momentele lui atât de minunate de la apus, a creat acest dumnezeisc curcubeu. De fapt, a fost un curcubeu dublu, cel exterior fiind doar mai puţin vizibil. 

Am simţit instant o explozie de bucurie copilărească în sufletul meu! A fost o trăire extraordinară! Nu poate fi descrisă în cuvinte. A fost fericire pură!!! Maximă!!! Intensă!!!

Întinderea mare a grădinii noastre şi relieful putin înclinat mi-a permis să-l surprind şi integral, în vreo două panorame. Ploua rar şi fin, deci claritatea imaginilor lasă puţin de dorit.

























2 comentarii:

  1. Neaţa bună !!! Am citit acum un email de la Viaţa Verde Viu: Casele ecologice: trend sau necesitate? Desigur, părerea mea este că şi orice trend provine dintr-o necesitate - chiar dacă ea nu este înţeleasă sau acceptată de alţii. Îmi amintesc ce tărăboi a fost cu acel Downshifting... Că bogaţii îşi permit, etc. Dar nu cred că este chiar aşa, deşi într-adevăr unii nu-şi permit... sau poate şi-ar permite dacă ar schimba unghiul de vedere. O prietenă fără serviciu, avere, doar cu o casă mititică aici în Bucureşti şi-a luat copiii şi a plecat în ţară, luând o căsuţă pe undeva. A "comis-o" !!! Mulţi s-au crucit, şi eu la început, dar am înţeles acel dicton românesc: "Schimbi locul, schimbi norocul !!!" Eu sunt acum convinsă că vor reuşi, toţi trei, o mămică gingaşă, dar plină de suflet şi doi copii ce vor creşte mari !!! Împreună, cu o cană cu ceai, o pâine răscoaptă într-un cuptor cu lemne... Cu fructele de la pomul din faţa casei...
    Să auzim numai de bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Banii sunt importanti doar in masura in care sunt dorite anumite imbunatatiri ale conditiilor de viata pe care le poate oferi casa de la tara in care se desfasoara viata la tara. Nu pentru concediu, nu pentru o zi-doua sau o saptamana-doua, ci pentru multi, multi, multi ani. Se poate trai si in conditii mai precare, avand bucurie si implinire. Am scris despre asta in unul din capitolele urmatoare ale povestii noastre. Pe ici, pe colo, am inserat anumite concluzii la care am ajuns pe baza experientei si preferintelor noastre. Insa fiecare om se raporteaza, desigur, la propria experienta si la propriile preferinte. Noi mergem pe principiul "daca se poate si mai bine, de ce nu?". Alegerile fiecaruia depind de variabilele din viata personala, dar sunt influentate si de preferintele proprii, in masura in care acestea pot fi manifestate. Subiectul acesta poate genera o intreaga filozofie, in dezbaterea careia eu prefer sa nu ma implic. Fiecare face ce poate si cat poate in viata lui, in functie de ceea ce-si doreste sa traiasca. Te imbratisam, Cristiana!

    RăspundețiȘtergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)