sâmbătă, 23 februarie 2019

Anunt si Apel Umanitar ! 3-4 kg cel mult!





Tocmai am facut un gest care denota un foarte mare curaj, determinare si hotarare din partea mea.  Deja nu-mi vine sa cred nici mie c-am facut-o! Uimitor de ce este in stare omul cand este bine motivat si la momentul potrivit! Si cand ai prietenii potriviti!

Ei bine, am scos bifa de "urmarire" a paginii culinare Bucataras.ro!!!!

Gata cu retetele gastronomice pe Home, gata cu ispitele, gata cu insinuarile astea decadente in linia mea temporala dominanta. Asa.

De azi inainte mi-am stabilit un obiectiv. A., ca sa stii, de la tine mi se trage, caci tare mi-a placut costumul pe care l-ai postat azi!  Si pantofii, da, sa nu uit! Am vrut sa-l distribui de la tine, dar tu n-ai buton, asa ca m-am dus direct la sursa.

Doar vreo 3-4 kg trebuie sa mai transmut in lumina.  ca sa fiu fericita, implinita si cu obiectivul atins. Am zis.  )))) Target pentru urmatoarele 30 de zile! Imi reactivez pentru o luna spiritul competitiv: eu si cu mine vom face echipa si voi iesi pe locul 1. De cand am plecat de la multinationala, in urma cu 3 ani, nu am mai elaborat actiuni din acestea concrete pe baza de target. Era timpul de o provocare pe masura!

PS 1 - Am doar o usoara ingrijorare: sa nu ma ia vantul pe sus dupa!

PS 2 - Ne mai auzim pe subiectul acesta cam peste cel mult 1 luna! Sa lasam timp luminii sa transmuta una-alta, sa rearanjeze celulele, sa diminueze si transforme carbonul, sa initieze procedura spre siliciu, chestii din acestea transformatoare de silueta (desigur ca pentru silueta sunt! voi ce credeati?!) despre care am citit eu pe net.


PS 3 - Rog prietenele de pe net care intentioneaza sa mai posteze retete culinare si fotografii din acelea vinovate, sa-mi dea reestrictionare la vizualizare pentru 30 de zile, ca eu sa nu le vad! Daa??? Sa lucram in echipa, zic.
Acum sa va vad cat de prietene imi sunteti! Caci prietenii la greu se cunosc, spunea cineva intelept.


PS 4 - Daca, totusi, imi va mai apare vreo poza cu mancare pe Home de azi inainte - sa se stie! - dau eu restrictionare pentru 30 de zile persoanei in cauza, caci dovedeste rea credinta si instigare la ispite!


Cred ca am spus cam tot ce era de spus. Ah, mai era ceva! Cred ca trebuie sa-mi tiparesc poza asta in vreo 20-25 de exemplare ca sa mi le lipesc asa: una in dormitor, deasupra capului, una la baie, vreo 10 la bucatarie, in toate directiile si alte vreo 10 in bucataria de vara, prin jurul aragazului si frigiderului.

Urati-mi succes! Apel Umanitar, desigur.  )))))

*
Urmeaza comentariile si reactiile fulminante ale audientei:

*

E.S. Wow! Eu i-am cerut prietenia să mi-o lipesc și eu de pereți. :))) E superb costumul și fata. Dar avem timp până la primăvară. Deci jos carbohidrații. :)
Eu - Oooooo, imi place sloganul taul, Em!!! Apreciez sustinerea! :D primavara este deja aici, deeeeci... ce timp mai avem??? :D 30 de zile maxim! Uf, uf, uf, am zis! Asta e o mantra de necontestat. Sigiliu mistic! :D )))))
E.S. - Liliana avantaj eu: Canada. :D
Eu - De data asta o sa zic ca ma bucur de dezavantaj. Ma motiveaza si mai tare. Am invatat sa lucrez si sa am rezultate in conditii de stres. :D )))
E.S. - Liliana atitudinea contează. :))

*

A. P. - Vreau sa fac comanda , sa-l cumpar. Apoi am sa fac poza imbracata asa . e superb costumasul . Dar sa stiti ca nu e nevoie sa fiti chiar asa de slabe , fetelor! Va pup 😘😘
Eu - Stii ceva, Aurelia, eu nu merg pe jumatati de masura. Ti-am mai zis, eu tintesc la maxim posibil intotdeauna. :D
A.P. - Doamne ce mai imi plac femeile hotarate. Bravo!
Eu -  Motivatia potrivita la momentul oportun declanseaza determinare maxima. Ah, ce bine-am zis-o!
A.P. - Da chiar. Stiii ca ai mai zis odata o fraza de putea fi un " citat". O sa citam fraze spuse de tine , in curand.
Eu - E o vorba: sa citam din "clasici" in viata. :D ))))

*

A.P. - Asta-i costumas de Dimensiunea a 5-a !
Eu - Tu mi-ai citit gandurile? Tocmai imi spuneam ca si de la visul de asta noapte mi se trage. Ceva, ceva, a clintit niste munti, dar nu stiam care. :D Norroc cu poza de la tine ca m-am dumirit despre ce este vorba. Adica, despre spiritualitate era vorba, nu despre altceva! :D ))))
A.P. - Oricum , ai un talent special de a face un articol interesant si captivant " din orice", oricat de banal ar fi. Felicitari!
Eu - La distractie nu ma intrece nimeni! :D Nici la munca nu sunt mai prejos, sa nu creada careva ca nu stiu sa ma laud si la asta! :D )))

*

A.P. - Tinem legatura si cand imi ajunge mie , verific masurile , dau comanda si pentru voi si vi-l trimit in Romania. Mi-ar face mare placere sa avem costumase la fel !
Eu - Si facem fotografii exact ca asta din promo, da? Selfie in fata oglinzii, da? :D )))))
A.P. - Apoi punem toate odata poze pe Facebook. Ar fi suuuuper.
Eu -  E clar! Cine spunea ca telepatia nu functioneaza inca? Uite aici dovada ca da!! :D )))
A.P. - Da mai, amandoua in acelasi timp am avut acelasi gand. Dooooaaamne!

*

G.C. - Oare mărimea 48 spre 50 au? Mi-e frică să accesez link-ul 🤣🤣🤣
Eu - Hai, Gabriela, cu curaj! Doar nu te intimidezi acum de la atata lucru, ce Dumnezeu! :D


 
Din Gradina lui Dumnezeu: 23.02.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)