miercuri, 10 aprilie 2019

Eu, cand dorm, dorm.





Adica, n-am probleme cu somnul, nu ma trezesc noptile, nu ma perpelesc pe toate partile, iar somnul imi este profund si odihnitor. Si nu, nu sunt o persoana matinala. Daca trebuie sa ma trezesc foarte devreme o fac, asta e, dar nu-mi este usor. Prefer sa nu. :)

De aproape trei ani si jumatate, de cand ne-am mutat in Gradina lui Dumnezeu, deci, de cand nu mai am job si nu mai sunt obligata sa respect un program strict, dimineata ma trezesc tarziu, dupa 9:30-10:00.  :)

Buuun, dupa aceasta introducere si punere in tema, sa va spun ce-am vrut sa spun. :D

Asta noapte n-am avut somn pana spre dimineata! Perfect lucida am fost, nici macar usoare semne de somnolenta n-am avut. Nici o adiere pe la gene, nici o parere, o insinuare, o pacaleala. Nimic. Puteam sa joc sah toata noaptea si sa si castig. :D

Am incercat in fel si chip sa adorm. Am numarat stele, oi, flori, fete si baieti, cum era jocul ala din copilarie, dar, da, mai multe oi, mai ales oi...... nimic. Am stat cu ochii deschisi in tavan ore! Daca ii inchideam mai rau era! Ma dureau. Foarte dubios. Mie nu mi se intampla asa ceva! Insomnii? Ce sunt alea? :D

Nu stiu cat de tarziu am adormit. M-am trezit ca din transa. Greu, greu de tot, ca intoarsa de pe o alta planeta. Si toata ziua am dormit treaza fiind. :D  Si acum dorm... :D
Deci, nu, nu, nu!!!! Asa ceva nu! Nu mie! :D

(poza este de pe internet)

Din Gradina lui Dumnezeu: 10.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)