miercuri, 4 iunie 2014

Tu m-ai numit Femeie

 
Câtă Frumuseţe mi-ai dăruit, Doamne!
Să-mi fie izvor de pace, încredere şi putere în Calea mea.
Mi-ai dat o comoară pentru ochii cu care mă caut în oglindă.
Ori de câte ori m-am privit atentă, căutându-mi ridurile, am zâmbit.
Nici un rid în inimă, Doamne!
Doar el. Şi Tu.

M-ai înflorit toată!
M-ai binecuvântat cu iubirea lui!
Cu ochii lui frumoşi, a căror vise ochii mei le văd,
Cu misterul paşilor lui, alături de care paşii mei sunt,
Cu tandreţea sufletului său delicat, a cărui taină eu o cunosc,
Cu zâmbetul lui cald, în care eu îmi oglindesc candoarea şi inocenţa,
Cu melodia inimii lui, al cărei ecou în inima mea se aude,
Cu mângâierea lui vindecătoare, mie dezvăluindu-mi-se,
Cu lumina fiinţei lui, în adâncul căreia el m-a primit.
Ce miracol ai făcut cu noi, Doamne!

M-ai trimis pe pământ ca să-i zămisleşti lumea - prin trupul meu,
Ca să-i arăţi minunile Cerului - prin sufletul meu,
Ca să-i aminteşti cum se va întoarce din nou la Tine - prin dragostea mea.

Tu m-ai numit Femeie. Eva.
El, însă, mă alintă în fel şi chip.

Bucuresti : 30.05.2014

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)