joi, 26 decembrie 2013

La răscruce de ani




Înserarea coboară uşor în oglinzi,
Iar din ceruri se-aude-un colind minunat.
Noi ne strângem în braţe sub stele făclii
Şi ne pare că-n inima Lui am intrat.
Miezul nopţii aduce-un an nou la fereşti
Şi ne-aprinde-artificii în brad şi-n priviri,
Din înalturi curg albe zăpezi, troienind,
Ca-n poveşti de demult, ca-n străvechi amintiri.

Lângă tine e cald şi-i atât de plăcut!
Lângă tine e pacea şi liniştea mea!
Te-am cerut mai demult ca pe-un dar fără preţ
Şi-am primit tot ce inima mea îşi dorea.
La răscruce de ani, într-un magic decor,
Chiar în miezul de noapte, precum în poveşti,
În misterul iubirii-amândoi am pătruns
Desluşind, pas cu pas, taine sfinte, cereşti.

O răscruce de ani ne-a unit şi ne-a fost
Înflorită fereastră deschisă spre El.
Ne-a împins spre zenit cu noi aripi în vânt
Şi de-atunci, amândoi, ştim că totu-i altfel.
O răscruce de ani bate iarăşi la geam.
Orologiul anunţă-un an nou, liniştit.
Sus, în cer, cântă îngeri colinde, iar tu,
Sub crenguţa de vâsc, mă săruţi fericit.

Bucuresti : 18.12.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)