joi, 24 septembrie 2020

Aricii

 


Cat de dragalasi sunt aricii! De cand am revenit in Bucuresti, in fiecare seara iesim la plimbare pe aleile dintre blocuri, care sunt pline de verdeata, de garduri vii, de copaci si tufe. Ei bine, in ultimele doua luni, aproape in fiecare seara am fost martorii descoperirii acestor vietati simpatice, care convietuiesc pasnic cu pisicile nenumarate, carora li se da mancare de catre locuitorii blocurilor. 🙂

Uneori am vazut si cate doi-trei arici pe seara, in plimbarile noastre. Pur si simplu, in linistea inserarii, cam dupa ora 22, ii auzeam fosnind prin frunzele uscate din gradinile din jurul blocurilor si ii cautam cu privirile. In fiecare seara regretam ca am plecat fara telefoane la noi si n-am putut sa le facem macar o poza, si ne tot propuneam sa nu uitam ziua urmatoare. Pana aseara, cand ne-am amintit sa luam telefonul fix cand sa iesim pe usa. Si, ca un facut, n-am mai intalnit nici un arici! 😃Cred ca tocmai ieri au avut programata sedinta trimestriala si din cauza asta n-au iesit mai devreme dupa boabele de pisici! Poate in seara asta sa avem mai mult noroc. 😃

PS. In cei 4 ani si jumatate, cat am stat in Gradina lui Dumnezeu, am vazut doar un singur arici, in timp ce in cele doar 2 luni si jumatate, de cand suntem in Bucuresti, am vazut de cateva ori mai multi arici decat, probabil, am vazut in toate vietile noastre pe acest pamant. 😃Banuiesc ca de curand a aterizat pe Pamant o intreaga colonie de arici, dupa ce planeta lor de origine.... nu stim ce s-a intamplat cu ea... 😉😃Bine ca sunt pasnici si nu fac nici un rau nimanui, chiar dimpotriva, am putea spune. ❤

24.09.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)