vineri, 15 februarie 2019

“Like” sau “inimioara”?




In urma cu vreo doua luni, poate trei, desi, nu sunt sigura, ar putea fi chiar patru, caci timpul asta deja nu mai are nici o relevanta de la o vreme, s-a intamplat ceva cu adevarat remarcabil, spectaculos, impresionant, de proportii cosmice, as putea spune, despre care vreau sa va vorbesc acum. Da, glumesc. 

Ei bine atunci, candva, cand o fi fost, am facut un mare pas evolutiv inainte. Am mai urcat inca o treapta, cum se spune, una deosebit de importanta, una care a declansat o imensa transformare, insotita de eliberari majore de credinte, tipare, conventii si structuri cimentate demult in constiinta mea.  ))) Ha, ha, ha!!! Cliseu, da, da!!! Dar imi place!!!  Pe mine ma amuza!

Ei bine, este vorba despre saltul de la banalul, insipidul, standardizatul, genericul, automatul si inconstientul “like” la absolut fermecatoarea, fenomenala, emotionanta, stralucitoarea, speciala, asumata si deplin constienta “inimioara” ca semn de apreciere pe facebook.

Mi-am sesizat si constientizat procesul atunci cand s-a produs si care, desigur, fara nici o indoiala, a fost declansat si orchestrat de catre Sinele meu Inalt. Fara nici o indoiala.  E, na! Doar nu va indoiti de asta!  

Mai intai sa va marturisesc ce insemna pentru mine pana nu demult “like”-ul. El era doar un semn al trecerii. Era semnul politetii, unul un pic retinut, demn, simplu, un picut elegant, fara a fi pompos, era semnul bunei cuviinte, acel “buna ziua” formal, care este de dorit sa-l dai cand te intalnesti cu cineva, acel conventional “apreciez” oferit pentru aspecte demne de apreciat si era un fel de “ma bucur de vizita” sau un “multumesc”, dupa caz, era raspunsul protocolar al intelectului, al mintii.

In acelasi timp, “inimioara” aproape ca nici nu exista. Ea era simbolul sentimentului personal si intim de iubire, deci era de neconceput sa interactionez pe facebook folosind “inimioare”. Erau, din perspectiva mea, pur si simplu, incompatibile cu mediul acesta numit facebook, desi observasem cat de mult sunt folosite, in general.  Dar, pentru mine, inimioara nu exista pe facebook! In nici un caz.

Buuun. Mai departe. La un moment dat am constatat ca primeam “inimioare” de la o prietena virtuala pe care n-o cunosc in viata reala, dar cu care am dezvoltat o relatie foarte placuta si calda de prietenie pe facebook. Mai intai m-a uimit foarte tare aceasta constatare. Apoi am simtit ca imi placea. Imi dadea un sentiment de caldura, de simpatie, mai presus de cuvinte si dincolo de postari si comentarii. Era ca o apropiere de la suflet la suflet.  

Era o stare de bine creata de primirea unei simple inimioare. Doar ca, totusi, nu era tocmai “simpla" inimioara. Chiar era o apropiere de la suflet la suflet. Aceeasi Familie de Suflete, carevasazica, pentru cine stie la ce ma refer.

M-am gandit eu atunci ca, daca ea a reusit sa trezeasca in mine o asa stare de bine doar prin schimbarea like-ului cu inimioara, atunci de ce n-as face si eu altora un asemenea dar frumos? Parea atat de simplu! Alchimie pura!

Cand am dat prima inimioara am avut emotii. Wooow! Cat de interesant mi s-a parut! Ce palpitant! Cat de inaltator!      Da, bine, veti rade, veti zambi malitios ori ironic.  Cine reactioneaza astfel, sunt chiar curioasa, dati like-uri sau inimioare? Cui? Si de ce?

Dupa ce mi-am savurat starea, am observat culoarea, impactul, parfumul si sensul. Imi placea rosul din forma aceea perfecta, a inimii.  Nu-i asa ca, numai citind despre asta, simtiti si voi cum ca urcasem cu adevarat o treapta importanta in evolutia mea... bla, bla, bla......?  ))))) Ok, va cred.

Apoi a urmat o alta inimioara. Apoi inca una, si inca una, iar apoi.... o avalansa de inimioare!!! Nu ma mai puteam opri! Inimioare nesfarsite, in fluviu!        

Frenezia emotiilor m-a tinut o vreme, i-am savurat la maxim mai intai efectele asupra mea, apoi am simtit bucuria celorlalti.  Iar daca scriu despre asta acum, aici, este in scop terapeutic, desigur, deci, pot sa va rog sa apreciati asta?  O inimioara, ceva?  

In concluzie, ca si-asa am scris prea mult, nu-i asa ca va tresalta si voua inima si sufletul mult mai mult si simtiti o bucurie mult amplificata atunci cand, in loc de simplul si albastrul like, primiti frumoasa si emotionanta inimioara rosie?

15.02.2019





Update:  Este cam asa, cum scrie si aici:

LOVE: THE DIVINE ALCHEMIST:

The Act of giving Love OUT, with zero expectation...Just to GIVE Love, via thought, word or deed, just because it is you, because you can, just because it is over flowing, just because YOU feel, feel, feel that never ending supply of Love as energy.

To give Love OUT, as energy (human term is ‘feeling’), with no preconceived thought or contrived idea of desiring, wanting, needing, controlling or manipulating that which is outside and inside of you.
To give Love OUT because it is present to give. Because it is your very essence. Not because you expect, need or want something from the illusion. Not because you want to manipulate another’s feelings; Not because you want their financial support in return for your Love; Not because you want or need attention; Not because you are in ‘lack’ or ‘neediness’; Not because of a contrived linear plan that is desired; Not because you desire or need to be Loved back; Not because you wish for Power and control over another; Not because Loving is the right thing to do...

But to give Love OUT, because it IS you. Without any conditions...just Love:
 
Though a quiet thought, in vibrational words and sounds, in multiple acts of Love for each and every thing, is to express so naturally, your highest vibration through your human form. Where in that natural state of Love, where nothing is forced, God’s Love flows through you: you give, and give, and give, from a never ending supply of infinite essence. That which creates from the combined energetic of the Rose and Golden ray is the ‘divine alchemy’. That which is a human co-creation of and with God. That which brings the non physical energetic state, into a manifested solid form of energetic matter, via the highest vibrational pattern you hold, Love. That which shall and will manifest Heaven on to Earth, via the divine alchemy of the Christed Consciousness, that energetically holds the ignited energy of the combined Rays of Rose and Gold.

Love is Freedom. Love is never-ending, in all our Now moments. For Love just IS.
One Love.

Amanda Lorence
15 February 2019


Traducere cu Google Translate: Dragostea: Alchimistul Divin:

Actul de a da dragoste, cu zero aşteptări... doar pentru a da dragoste, prin gândire, cuvânt sau faptă, doar pentru că eşti tu, pentru că poţi, doar pentru că este peste curge, doar pentru că te simţi, simţi, simţi Asta nu se termină niciodată cu dragostea, ca energie.

Pentru a da dragoste, ca energie (termenul uman este "sentiment"), fără gânduri preconcepute sau idee născocit de a dori, a dori, a avea nevoie, de a controla sau de a manipula ceea ce este afară și în interiorul tău.

Pentru a da dragoste afară pentru că este prezent pentru a da. Pentru că e esenţa ta. Nu pentru că te aştepţi, ai nevoie sau vrei ceva de la iluzie. Nu pentru că vrei să manipulezi sentimentele altuia; nu pentru că vrei sprijinul lor financiar în schimbul iubirii tale; nu pentru că vrei sau ai nevoie de atenție; nu pentru că ești în ' lipsă ' sau ' nevoii '; nu din cauza unui liniar născocit Planul care este dorit; nu pentru că doreşti sau trebuie să fii iubit înapoi; nu pentru că îţi doreşti puterea şi controlul asupra altuia; nu pentru că dragostea este ceea ce trebuie să faci...

Dar pentru a da dragoste, pentru că tu eşti. Fără nici un fel de condiţii... doar dragoste:
Deşi un gând liniştit, în cuvinte şi sunete vibrational, în mai multe acte de dragoste pentru fiecare lucru, este de a exprima atât de natural, cea mai mare vibraţie a ta prin forma ta umană. Unde în acea stare naturală de iubire, unde nimic nu este forţat, dragostea lui Dumnezeu curge prin tine: dai, şi dai, şi dai, de la o sursă de esenţă fără sfârşit de esenţă infinită. Ceea ce creează de la energia combinată a trandafirului şi a razelor de aur este " Alchimia divină Ceea ce este o co-creaţie umană şi cu Dumnezeu. Ceea ce aduce starea de energie non-Fizică, într-o formă solidă de materie energetică, prin cel mai înalt model vibrational pe care-l ţii, iubire. Ceea ce va fi şi va manifesta raiul pe pământ, prin alchimia divină a conştiinţei christed, care va menţine energia aprinsă a razelor combinate de trandafir şi aur.

Dragostea înseamnă libertate. Dragostea nu se termină niciodată, în toate momentele noastre de acum. Pentru dragostea doar este.

O singură dragoste.

Amanda Lorence

15 februarie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)