vineri, 14 iunie 2019

R.Shumann - racheta!!!!



Pe zona noastra, CG003 nici nu stiu sa se inregistrat vreodata atat de mult.

Ati mai pomenit un asemenea crescendo a RS, pe o perioada atat de scurta, de 12 zile, dar, mai ales, o sustinere atat de sus, aproape constanta?
2 iunie - 174,5
7 iunie - 268,5
8 iunie - 316,5
10 iunie - 340
12 iunie - 362
14 iunie - 527 - azi!!!!!!!!! la noi!!!!!

15 iunie - 209 (edit later - a se vedea si mai jos)
17 iunie - 405
18 iunie 218

Super energii azi!!! Super vibratie!!!















Edit later: 15 iunie 2019 - 209

Dupa 527 ieri, azi 209. :D )))) Culmea este ca eu n-am simtit nici o diferenta intre ieri si azi. Adica cifra de azi mi se pare nefiresc de mica. Energiile au fost si azi foarte placute si armonioase, ziua foarte frumoasa, senina si insorita, oamenii linistiti si calmi...... :) Noi am trecut de la capsunele din gradina noastra la pepeni din Grecia, deci numai de bine, ce pot sa zic?! :D Dubiooooos!....... :D











Poate pentru ca, din fericire, azi nu au fost nici stimuli exteriori. Nu au fost furtuni solare, nici emisii Haarp, nici evenimente planetare care sa polarizeze global, deci Amplitudinea azi - aproape liniara, a tins spre zero. Deci, e de bine si asta. :)













UP DATE : 17 iunie 2019 - 405

Comic chiar. :D Azi, la peste 400 n-am simtit nici o diferenta fata de ieri, la 167. Deci.... ori m-am dereglat eu, ori s-au dereglat graficele. :D ))))))))






Eu nu simt sa fi fost diferente ale energiilor in ultima saptamana. N-am resimtit in fizic (emotional) diferente intre aceste varfuri mari in sus si coborarile prezente din grafic. Din acest motiv nici nu mai prea mai cred in ele. Ma uit acum la ele ca forma de divertisment. Ma amuza. Din acest motiv le si postez inca pe aici, din amuzament. :D ))) Cand imi voi gasi o "jucarie" noua voi renunta la asta (adica la urmarirea de grafice RS) :D ))))))

A fost o perioada cand simteam corespondenta intre evolutia graficului (cifre) si energetica din fizic (emotionalul, evenimentele, sincronicitatile). Erau niste corespondente si parea interesant "jocul" . Acum nu mai simt aceste diferente, aproape ca nu exista, in ciuda urcusurilor si coborasurilor foarte bruste sus-jos din grafice. :D S-a simplificat totul, perturbatiile au disparut, iar graficele, in acest context, si-au pierdut sensul pentru mine. :D Cum spuneam, ori m-am dereglat eu, ori s-au dereglat ele. :D ))))))


Up date:  18 iunie - 218

Daca-i joc, joc sa fie. :D Ieri cu 405, azi (dimineata, devreme) cu 218. Sunt curioasa de cifrele din intervalul 15:00 - 17:00 de azi. Stiu ca in acest interval au fost variatii foarte bruste de presiune atmosferica, crescand foarte mult si apoi scazand foarte mult. Le-am verificat pentru ca le-am simtit acut in starea fizica: crestere brusca de tensiune si oboseala intensa. Acum sunt tare curioasa daca si graficele RS au inregistrat ceva interesant pe ziua de azi dincolo de scaderea precizata la inceput si de cele doua antene cazute, care nu dau date :)




Vad ca amplitudinea frecventelor a fost foarte mare, pana spre 92, deci ceva explozii solare cred ca au fost.
Acum am observat - varful de 92 de amplitudine a fost la ora UTC de 12, deci la ora 15:00 ora Romaniei. :)




Ah, da, uitasem de durerea de cap! Nu a fost puternica, dar brusca, din senin. Apoi palpitatiile de inima nejustificate. Stateam si noi linistiti la masa, iar eu savuram ca tot omul o amandina de vara, racoritoare. :D ))) Cand, deodata, pac! durerea de cap. :D Eu nu ma las lovita si iau repede un antinevralgic. Orice, dar durerea pe fizic n-o suport. Punct. Deci, sa revin, mancam si eu ca tot omul o amandina.... nu, trecusem de amandina.... :D ))))) Am simtit ca trebuie neaparat sa ma intind in pat cateva minute. Ema (bichonul nostru) a simtit ca ceva nu-i in regula si a venit langa mine. Dupa faza de azi am zis - terapeut o facem. :D Mi-a trecut tot ca din senin, ca si cum nici n-ar fi fost ceva. Dubios. Astept graficele astea ca sa am pe cine sa dau vina. :D )))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)