vineri, 19 aprilie 2019

Vocea mea





Vocea mea este diferita de vocea oricui. Are alt timbru, alta sonoritate, alt impact.
Vocea mea rosteste cuvintele in felul meu, conform simtirii mele, care este distincta, specifica mie.
Vocea mea alege cu grija anumite cuvinte si le pune intr-o anumita forma, pentru a recreea cat mai fidel posibil starea aceea in care ele au fost mai intai gandite in interiorul meu.
Vocea mea se aude altfel decat a oricui. Ea este ascultata altfel, este dorita si este primita cu o alta deschidere.
Eu simt toate acestea acum. Imi simt vocea ca apartinandu-mi deplin si exprimandu-ma pe mine desavarsit. Ma vad auzindu-ma. Ma simt rostindu-ma. Curg din mine insami, ca voce din lumina spre lumina. Eu sunt ceea ce ea imi este. Ea este ceea ce eu ii sunt.  Voce in manifestare. Ea creeaza si oglindeste. Ea are un anumit Rost si Putere.
Vocea mea face ceea ce are rost si putere sa faca.
Vocea mea este alta decat vocea oricui.

16.04.2019

***

Pe 16 aprilie scriam randurile de mai sus. Le-am scris pentru mine, nu pentru public. Asa cum fac adesea. Nu intentionam sa le postez aici, dar azi (19.04) am primit o multime de sincronicitati in legatura cu vocea noastra interioara, cea individuala, nu colectiva.

Simt ca este acum un Rost si o Putere in ele. Asa ca am ales sa le las libere, inspre Manifestare.

***

Din Gradina lui Dumnezeu: 19.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)