joi, 25 aprilie 2019

Joia Mare aduce surprize noi



 Azi este Joia Mare din Saptamana Patimilor, ziua in care ne amintim despre Cina cea de Taina.
 
Energia lui Iisus Hristos sfinteste hrana corpului si a sufletului, si totul in jur. 

 







Azi, in Joia Mare, in mod traditional se vopsesc ouale rosii.  
Am cumparat si noi 10 oua, caci cele primite de la nana Mina nu mai sunt si nici altele de la ea n-au mai aparut.

Inainte de a ma apuca de treaba, mi-am facut un pic curaj cu ceva dulce si-o cafea.  De fapt, sa fiu sincera, doar am vrut sa degustam cum mi-a iesit cozonacul la care am muncit toata noaptea trecuta si pe care abia spre dimineata l-am scos din cuptor.  Da, pot sa confirm, a iesit foarte bun!

Simt cum endorfinele incep sa se adune, asa ca ar cam fi timpul sa ma apuc de vopsit oua.  

Totusi, sinele meu inalt imi transmite ca ar fi bine sa mai stau putin pe facebook, nu stiu de ce.  Asa ca, n-am cum sa-l contraczic, el stie cel mai bine, o sa mai stau un pic pe-aici, sa vad care e motivul. 











Cum treburile acestea mai traditionale (gen gatit, spalat, curatenie, ma rog, treaba – hi, hi, hi!) ma atrag din ce in ce mai putin, am tot tergiversat inceputul vopsitului de oua.  

Asa am observat de la fereastra ca a inflorit pentru prima oara puiul nostru de liliac plantat de noi chiar imediat dupa ce ne-am mutat in Gradina lui Dumnezeu. Este deci la a patra lui primavara si la prima inflorire.  

Eram curiosi sa vedem ce culoare este, caci mai avusesem un pui care n-a rezistat primei ierni. Unul era mov-albastrui (la fel cu liliacul del mare si batran de la gardul dinspre drum, cel mostenit de la fostii proprietari) si unul era alb cu floare batuta. Se pare ca cel alb n-a rezistat.

Daaar, nu asta am vrut sa va povestesc acum! Am iesit afara sa-l fotografiez ca sa vi-l arat si voua si priviti ce splendoare mi-a iesit inainte, cerandu-mi o sesiune foto dedicata!!!

Inca un fluture Coada de Randunica!!!!
N-a stat mult, dar a stat suficient cat sa ne bucuram unul de altul! 













Din Gradina lui Dumnezeu: 25.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)