vineri, 5 octombrie 2018

Balanescu quartet - (Kraftwerk) Model


Va vine sa credeti ca eu am ascultat piesa de mai jos pe repeat? (prin 2009-2010, cand am dat de ea prima data) Unora le va suna, poate, doar o scartaiala neplacuta. Eu inca o gasesc interesanta. Si, da, am ascultat-o din nou acum, dupa ce mi-am amintit de ea, de vreo 20 de ori la rand. Ritmul hipnotic mi se pare magistral. 



Prea obsesiv am ascultat piesa asta la vremea aceea sa n-o fi salvat-o in computer! Am gasit-o in arhiva mea sub forma de mp3. Este o inregistrare profi, de studio, dar n-o pot incarca aici. 

Mai puteti asculta piesa pe soundcloud,com folosind link-ul  https://soundcloud.com/muterecords/balanescu-quartet-model. 

***






 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)