vineri, 22 iunie 2018

Am visat ca am intrat in dimensiunea a 5-a!



Am visat asta noapte ca am intrat in dimensiunea a 5-a.



A venit peste noi ca un val de aer, ca un suflu puternic, precum cel produs de o bomba atomica, acel prim val care se propaga imediat dupa explozie. Si, in vis, mi-am amintit de o afirmatie facuta aici, pe facebook, de o prietena din lista mea in urma cu vreo doua zile. "Am intrat in dimensiunea a 5-a"- spunea ea.  

Iar in vis eu gandeam: "Uite ca Iosefina a avut dreptate!"


Edit later: 23.02.2019

Primul vis legat de producerea Evenimentului - 22.06.2018. Iar azi, 23.02.2019, la exact 8 luni, al doilea vis despre Eveniment.  Este 8-ul din jocul de carti gasit pe jos in parc de curand (02.02.2019), cartea care lipsea. (puteti vedea despre ce este vorba in insemnarea „Viata, ca un joc de carti”).



Din Gradina lui Dumnezeu: 22.06.2018

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)