marți, 16 septembrie 2014

Suntem UNUL


Iubitule, am străbătut atâtea lumi şi universuri,
Şi-atât de multele cărări m-au ispitit şi ocolit!
Atâtea vise am pierdut şi-atâtea vieţi necunoscute
Mi-au scris în fire de nisip paşi rătăciţi prin infinit!

Te-am căutat! Şi te-am strigat! Oh, cât de mult lipseai din mine!
Cât timp în urmă am lăsat chemându-te la pieptul meu!
În câte chipuri te-am văzut şi-n câte trupuri de ţărână
Te-am invocat şi te-am dorit şi te-am cerut lui Dumnezeu!

Atâtea vieţi mi-am desenat în căutările-mi febrile,
Cu inima deschisă larg – crin alb, frumos şi parfumat,
Ştiind că undeva, cândva, urma să ne-mplinim destinul
De-a fi-mpreună UNUL doar - un trup şi-un suflet înălţat.

Acum, când lângă mine eşti, când pacea Lui ne înconjoară,
Când visul nostru ne e zbor de albe aripi în duet,
Când timpul nu mai are sens, iar lumea şi-a pierdut hotarul,
Suntem ce ne-a fost dat să fim – UNUL frumos, profund, discret...

Bucuresti : 12.09.2014

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)