luni, 18 noiembrie 2019

Sondajul meu de opinie



Azi dimineata am primit pe telefon un apel pentru a raspunde la un sondaj de opinie fata de operatorul personal de telefonie mobila. Am respins sondajul, nu aveam chef de el.

Mai tarziu un pic, a primit si Adrian un apel de sondaj de opinie din partea call-center-ului bancii cu care tocmai avusese o interactiune telefonica. El s-a achitat de aceasta solicitare si a dat curs sondajului.
Sondajele acestea, stiti cum sunt: "Cum apreciati gradul de implicare a operatorului nostru? Apreciati, va rugam, de la 1 la 10, unde 1 este nemultumit, iar 10 este foarte multumit."

Am glumit amandoi un pic pe acest subiect, apoi am pregatit masa de pranz. De data aceasta aveam o ciorba pregatita de mine zilele trecute un pic diferit, adaugand niste ingrediente altfel combinate decat o fac de obicei. Apoi, am servit, pe langa altele, si un pic de humus si pate de linte, ambele pretatite total diferit fata de obicei, ca si in cazul ciorbei. Micile schimbari au generat un alt gust si o alta savoare, asa ca pareau a fi niste feluri noi de mancare in meniul nostru.

Dupa ce am mancat, in timp ce pregateam cafeaua pentru mine si cacaua pentru Adrian, am inceput sa-mi laud singura preparatele culinare, insistand ostentativ si tendentios asupra savorii lor.

Si ii spun lui Adrian maxim de inspirata: Cred ca o sa organizez si eu un sondaj de opinie ca cele de azi.
"Cum apreciati gradul de satisfactie dupa ce ati servit din calitatea gustului si a savorii ciorbei, humusului si lintei de astazi? Apreciati, va rugam, de la 9 la 10, unde 9 este nemaipomenit de bun, iar 10 este extaziant de bun, extatic."


Din Gradina lui Dumnezeu: 18.11.2019

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)