duminică, 1 septembrie 2019

Primii pasi pentru o dieta de slabire




Imi place ce spune aceasta doamna in aceasta inregistrare.

Include in dizertatia ei toate categoriile, de la angajatii la corporatii si multinationale, la....altele.

Eu sunt din categoria "altele", adica.. stati asa, cum spunea ea?... "daca sunteti dintre cei care nu beti, nu fumati, v-ati mutat in varful muntelui si va petreceti ziua gandindu-va la ordinea universului si la marele Budha, atunci puteti sa va faceti probleme si pentru capsunile care nu sunt bio, si pentru conflictul de interese dintre castraveti si rosii, sau sa faceti apologia ardeiului care nu este ardei" .

Acum, recunosc sincer si deschis, eu inca nu mi-am pus problema "conflictului de interese dintre castraveti si rosii" si nici n-am facut "apologia ardeiului care nu este ardei". In plus, nici nu stiam ca altii au aceste probleme majore de constiinta. Eu m-am rezumat doar la problema capsunicilor bio. Ce sa fac? Mea culpa.

Cat traieste, omul invata!
Ma duc sa studiez acum temeinic cum e cu apologia aia.





Doamna nu doar vorbeste, ci si demonstreaza. Are si gantere ca ale mele! Ma rog, aproape ca ale mele. Pot spune ca ale mele sunt mai frumoase, mai fancy.




Si asta imi place. Static, fara efort transpirant, dar cu efect.




Si cu asta cred ca am spus ce era mai important de spus. :D Teoria, ca teoria, sa vedem cum stam cu practica. :)




Ah, uitasem de... ;-)




Va doresc sa aveti o toamna frumoasa, o dieta sanatoasa si un cantar obedient, daca ma intelegeti la ce ma refer.





Din Gradina lui Dumnezeu: 01.09.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)