sâmbătă, 13 iulie 2019

Dupa streaptease, sarbatorim!



Doar nu credeati ca jucam badminton doar asa, de amorul artei.
Nuuuuu, nici vorba,..... noi doar vrem sa sarbatorim "scorul" dupa aceea.

Si azi am sarbatorit, desigur.

In plus, azi ne-am bucurat si de compania unor fani infocati care s-au adunat in jurul nostru pentru autografe, interviuri, pentru semnaturi pe tricouri, pe sepci si pe..... aripi.

Asta se intampla cand succesul te face vedeta, iar notorietatea depaseste granitele satului!

Dupa ce am schimbat cateva amabilitati cu ei si dupa ce i-am servit si cu ceva din "gustarile de protocol", s-au orientat si catre alte personalitati marcante, prezente la fata locului, care i-au ispitit cu ceva "firimituri". Deh.

Poftim? Ce-ati zis? Ma intrebati unde-i amandina?

Neeeee...... azi am ales altceva. Ceva mai ponderat.
Doar n-am facut strip-tease profesionist degeaba, doar ca sa pun inapoi pe mine tot ce-am dat jos de pe mine. Cu amandina nu-i de glumit!



















Din Gradina lui Dumnezeu: 13.07.2019

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)