miercuri, 17 iulie 2019

Desert din Rai, adica din ce ai!





Poftim, nu doar vorbe si teorie, ci exemplu personal, fapte, experienta!

Deci, ce spune teoria?
"Fa Rai din ce ai."
"Bucura-te de cele mai neinsemnate lucruri, cauta-ti satisfactia in cele mai simple aspecte ale vietii."

Care este exemplul personal si experienta concreta?
Ta-daaam!!!

A fost gata in 5 minute, arata fabulos, iar gustul..... ah!!! dumnezeiesc!

***

Budinca de gris

Budinca de gris, dar nu in lapte. Am pus mai intai la fiert apa cu zahar brun si un praf de gris (cat se ia in doua degete), ca sa se dezvolte o culoare aramie si parfumul specific al zaharului brun. Apoi am adaugat grisul si am amestecat continuu pana cand s-a ingrosat bine (la 1 litru de apa am pus cam 250 gr de gris, cam o jumatate de punga). 

Dupa ce a fiert si s-a ingrosat bine grisul, l-am turnat in caserole si imediat, cat era inca fierbinte, am pudrat cu cacao, scortisoara si cu cate o lingurita de zahar brun (pudrarea se face imediat, cat inca ies aburi din gris, pentru activarea de arome si pentru formarea siropului brun).

Am decorat cu frunze de lamaita (roinita/melisa), iar la servire am adaugat si coaja rasa de portocala, glasata in zahar (o aveam in frigider, in borcan). Deja a devenit sofisticata cu coaja asta de portocala!  )))) 

Pentru ca noi avem la discretie in gradina, am pus la servire, in caserole, mai multe frunzulite fregede de lamaita. Gustul aromat al acestor frunzulite se asorteaza nemaipomenit de bine cu acest desert. Deci, la fiecare lingurita (de budinca), cate o frunzulita de roinita!



















Din Dragina lui Dumnezeu: 17.07.2019

*** 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)