joi, 11 iulie 2019

Coacaze rosii, rosii, rosii...


Abia acum am cules si coacazele rosii. Pana acum erau ele rosii si pareau a fi coapte, dar nu erau. Le-am verificat din timp in timp, cate o boaba azi, una maine, pana cand, in sfarsit, le-am simtit dulci.

Insa, intre timp, pare-se ca si altcineva le mai testa ca si mine, cate o boaba azi, una maine, caci boabele cam dispareau intr-un ritm mai alert decat cel explicabil prin demersul meu. Azi mi-am zis "Gata! Pana aici! Ori noi, ori voi! Mai bine noi!"

Asa ca am cules integral singura tufa de coacaze rosii pe care o avem. Din cele negre sunt o multime in tufele din gradina, dar rosii doar cate vedeti, un castronel.

Insa, cum e vorba aceea? "Esentele tari se tin in recipiente mici." Tocmai de aceea, coacazele noastre rosii au devenit brusc mult mai pretioase decat toate celelalte.

Ca si in cazul capsunilor, eu mananc coacazele (rosii si negre) numai cu zahar brun, oricat ar fi ele de dulci.

















































Din Gradina lui Dumnezeu: 11.07.2019

***






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)