miercuri, 3 iulie 2019

Badminton, Finala Mare, dimineata, pe racoare



Azi, dis de dimineata.
Nori grei, de furtuna, tunete infundate in departare, treptat vant, ploaie puternica, torentiala, apoi limpezire partiala de nori. Soarele ramas acoperit, cat sa nu ne intre in ochi si sa nu arda.

Asa ca, in loc de peste 30 gr.C, ca de obicei in ultimele saptamani, la ora 11 am avut in jur de 24.

Nemaipomenit! – ne-am zis.
“Jucam?”
“Jucam.”
Si-am jucat.

Alergand dupa minge prin gazonul inca plin de apa, prin trifoiul ud si pe sub crengile mesteacanului transformate in stropitoare, lovind cu foc mingea de burete, care s-a incarcat cu apa dupa cateva rateuri prin frunzis, m-am incalzit. Iesisem afara imbracata intr-o bluza cu maneca lunga, dar am renuntat rapid la ea. I-am lasat-o in grija lui Bobi, care arbitra cu atentie jocul de pe fantana. Din cand in cand mai rontaia cate o boaba din caserola pe care Adrian i-o pusese inainte, ca o compensare pentru ca nu-l lasam sa zburde dupa plac printre picioarele noastre, dupa minge.

Si-am jucat, si-am jucat, si iar am jucat, pana n-am mai putut! La fix, tocmai cand o noua repriza de ploaie parea a se napusti pe de-asupra noastra.

Asa ca ne-am retras in casa, pentru o pauza binemeritata cu pepene de la frigider.























Din Gradina lui Dumnezeu: 03.07.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)