joi, 9 mai 2019

Activarea Duracell


Ce cafea?! Ce odihna?! Ce somn?! Ce autotratament?! Ce protectii, invocatii, curatari, tehnici de eliberare sau mai stiu eu ce altele, din astea, energizante?!
Pleeeease....

In mod neobisnuit pentru mine, mai devreme am simtit asaaa.... o stare de somnolenta dulce, sora cu starea aia placuta de leneveala care apare mai ales cand afara este frig si ploua, dar cand in casa e lliniste, cald si bine, si cand din soba se aud armonii hipnotice de foc si scantei, trosnind odihnitor si cuminte in jar harnic, iar din cd-player o muzica de relaxare invaluie in surdina camera......

Dar, gata, am rezolvat problema!!!!
Tocmai am accesat o initiere sacra, in urma careia am primit Activarea Duracell. Ce noroc pe mine, ca eram gata-gata sa inchid Facebook-ul si sa ma culc.

Acum intreb si eu, ca intre prieteni, mai doreste cineva?
Gratis, bineinteles.









B.V. - Merge...tocmai bausem o cafea:)))...daca stiam ca vi cu Duracell....
Eu - Este o tehnica noua, unica in lume, exceptionala si inegalabila! ))))
B.V. - Eu o caut pe cea inepuizabila :))
Eu - Bingo! Gata, o facem inepuizabila, cum sa nu? Clientul nostru.... prietenul nostru! Pe vecie.
Mai ales ca e gratis. La oferta, cum s-ar spune.
)))
B.V. - Super! Nu e nevoie sa fie gratis! Sigur gasesc sa dau ceva la schimb:)))
Eu - nu putem altfel. Trebuie sa ne pastram acest atu in fata concurentei. Stii cum se spune "Dar halatul, halatul cat e? Dincolo era mai ieftin!" Cu "Gratis" suntem imbatabili. Spargem piata. Dumping.
B.V. - :))))ha-ha.....cu asa argumente ma convingi. Dar ramane intre noi....stii ca nimic nu e gratis, nu-i asa?
Eu - De altfel, interesul este "binele omenirii, iubirea, lumina, pacea, intelepciunea, echilibrul, fericirea", intelegi. 
B.V. - Asa e! Avem nevoie de Duracell pentru a face bine omenirii, pentru a imprastia cu iubire, lumina, pace, intelepciune....
Eu - Asa, vezi. Asta cu "nimic nu e gratis" este dezinformare, te rog! Circula alte zvonuri......
B.V. - Da, da....zvonul e de fapt cu "karma"
Eu - Oricum, propun sa ne concentram atentia de tehnica, da? "Activarea Duracell", ei, cum suna? Gratis, gratis, dar trebuie sa fie benefica la nivel de mare public si audienta. Ceva promovare tot trebuie sa ne facem. Caci, fara promovare, nu aude nimeni de noi si nici macar "gratis" nu-i mai trebuie numanui. )))) Doar reclama "din om in om" nu ne multumeste. Vrem sa salvam omenirea sau nu?
B.V. - Am deviat de la idea principala :))) Ne concentram pe tehnica si vin cu idei de promovare.

*

Eu - Tocmai ma pregateam sa dau detalii. Functioneaza pe urmatorul principiu cuantic (neaparat cuantic ) : transfer benevolent de energie, prin intentie, de la sursa emitenta, incarcata cu prea-plin de energie, la beneficiar primitor, cu deficit de energie. Simplu! Adica... ghici ciuperca ce-i? ... principiu romanesc 100%  
Eu - Primul beneficiu: daca inainte de Activarea Duracell nu prea mai aveam chef de nimic, doar de stat in fotoliu, langa soba, si de ascultat muzica, acum sunt in stare sa calc fara sa adorm! Si, in paralel, sa stau si pe facebook! Minune!!!!

 


B.V. - Hai ca mi-a venit si mie cheful de invatat :))). Incep sa se bénéficiez si eu de duracell.
Eu - Trebuie sa ma mai "activez" si eu o data, ca am terminat de calcat prima pereche de blugi si parca n-as mai vrea sa..... ci, stiti voi,... ploaie, frig afara, cald, foc, muzica in casa.... lene... somn.... Vad ca pe zona "calcat rufe" se inregistreaza un consum exagerat... cred ca sunt ceva vampiri energetici implicati aici..... )))))) Se recomanda "Duracell"in asociere cu funii de usturoi!



Din Gradina lui Dumnezeu: 09.05.2019

***


Edit Later: 10.05.2019, ora 19:22


Cand, dupa peste 4 ore de drum, ajungi la destinatie, stai la masa, simti oboseala incredibila si inexplicabila, cum n-ai mai avut-o niciodata, si simti cum te cuprinde somnul, dupa ce, mai intai, te cuprinde o moleseala dulce, placuta si binefacatoare.

Si, tocmai atunci cand credeai ca ai adormit, apar ca de nicaieri energizantele potrivite. Altfel cum as mai fi fost in stare sa mai deschid acum laptopul si sa mai intru si pe facebook?

Acestea sunt parte integranta din "Activarea Duracell" (de care v-am spus ieri). Sunt ingrediente despre care abia acum mi s-a permis sa vorbesc, pentru ca sunt foarte puternice si doar cei initiati, care au atins "next level" si "high vibration" le pot utiliza alaturi de incantatiile specifice.

Disclaimer: Daca n-ati atins "nivelul" nu le incercati. Nu ne asumam raspunderea pentru consecintele nerespectarii acestor recomandari.









Din Gradina lui Dumnezeu: 10.05.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)