duminică, 19 mai 2019

A venit vara in Gradina lui Dumnezeu!!!



Cand am ajuns acasa am fost uimiti de schimbarea produse in lipsa noastra. Deocamdata am doar cateva poze facute in curte imediat dupa ce am ajuns.

Iarba este in curte de o jumatate de metru! Ne ajunge si chiar ne trece de genunchi pe alocuri! Trebuie cosita urgent, ca nici nu putem merge prin curte. Dar este atat de frumos asa, un pic salbatic!

Apoi, clematitele erau inflorite toate! O minune de flori, cat o farfurie de aperitiv! Am facut doar cateva poze, nici acelea prea bune, caci eram cu Ema in brate, nici nu descuiasem casa s-o las inauntru.

Iar cand am intrat in casa, prima grija a fost sa verific florile din ghivece si sa le ud dupa o saptamana de absenta.

Din fericire, cyclamele parca sunt flori magice: desi le place apa, in lipsa ei (sau intr-o pauza de apa de cateva zile) ea isi declanseaza inflorirea. Asa ca le-am gasit pline de flori!!

O alta surpriza ne-a facut si santalul. Este si el plin de boboci! Anul trecut n-a inflorit, fiind afectat de frigul iernii, dar anul acesta, nu numai ca este plin de ramificatii a noi crengute, ci are deja pe doua din ele si boboci gata-gata sa pocneasca! Au florile de santal un asa parfum divin!!! Doamne!!!

Am incheiat ziua de azi cu o inspectie prin gradina unde am fost coplesiti pur si simplu! N-am facut poze si in gradina, uitasem telefonul in casa, insa si maine este o zi. N-o sa va vina sa credeti cand o sa va arat in ce stadiu e gradina acum! Nu, nu va spun, ca nu vreau sa va stric surpriza.

Dar puteti simti vibratia inalta a zilei de azi doar privind pozele!
S-a simtit, s-a vazut, iar graficele cu rezonanta Shumann au confirmat: 376 Hz, un maxim frumos pe CG003, zona in care este inclusa Romania (pentru cunoscatori).

















































UP DATE 20.05.2019, ora 17:44

Ce am uitat sa precizez ieri este ca prima schimbare constatata la sosirea acasa dupa o saptamana de absenta a fost evidenta chiar din strada. Dupa ce ne-am admirat Mana Maicii Domnului care s-a inverzit frumos pe gardul nostru si ne-am incantat ochii cu salciile si mesteacanul din curtea noastra, care inverzeau minunat imaginea de dincolo de poarta, ne-am uitat si in dreapta, peste drum de noi.

In fata casei noastre a inceput sa creasca o noua casa. Dupa daramarea casei vechi si curatarea locului, a aparut fundatia celei noi. Asta este ce am gasit noi ieri. De ieri pana azi situatia deja nu mai este aceeasi. Muncitorii au inceput sa creasca zidurile. Se grabesc sa nu-i prinda potopul anuntat de meteorologi.
 
Ieri a fost o zi minunata si insorita, dar de azi norii s-au aglomerat deasupra satului, iar ploaia nu s-a lasat asteptata. La ora aceasta, la care scriu acum, dupa ora 17:00, prima repriza de ploaie s-a si produs. Din fericire, am apucat sa merg in gradina sa culeg imaginile promise.












Din Gradina lui Dumnezeu: 19.05.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)