duminică, 21 aprilie 2019

Peripetii de Florii



Mai intai l-am vazut ieri printre flori, de la fereastra bucatariei.
Da, de puiutul zburator e vorba! Ca o mama grijulie, imi tin sub observatie puii, cum s-ar zice. 













Azi l-am prins in flagrant delict!  Interesul lui era pe ghivecele mele cu iedera.  Daaar....nu era singur, era cu mamica lui! 

Nu stiu ce au gasit de ciugulit acolo.  Banuiesc ca Puiul primeste lectii de hranite autonoma.   Deocamdata, invata despre ciugulitul din... ghivece.  Pe care le-au luat la rand!
 
















Insa, spre apus, mai pe inserat, puiul s-a plans ca lui inca ii este foame.
I-a spus mamei lui ca in ghivecele alea n-a gasit decat niste pietricele si mici frunzulite apoase, care nu i-au placut. 

Si.... ce sa faca el acum daca inca ii este foame?  

Mami se asteptase la asa ceva. Lectiile de hranire independenta mai urmeaza si in zilele urmatoare. Asa ca era pregatita si i-a dat supliment. 

Adica l-a hranit cum stie ea mai bine, ca pe un puiut micut si dragalas, chiar daca, aparent, la cat a crescut de mare, aproape zici ca-i un adult. Doar ciocul si falcutele il dau de gol. Si aliura subtirica si delicata. 























Azi am sarbatorit si noi intrarea lui Hristos in Gradina lui Dumnezeu cu iubire, flori si bucurie! 

Apoi, pe inserat, ne-am bucurat de Lumina de poveste a apusului.
Seara de Florii...










Din Gradina lui Dumnezeu: 21.04.2019

***
 


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)