duminică, 28 aprilie 2019

Lumina din Lumina




Aseara, ca in fiecare seara, am intrat in Biserica noastra Interioara si ne-am bucurat sa-L regasim din nou acolo pe Hristos Inviat.

Lumina Lui ardea ca Flacara Vie si Vesnica in noi, doua "lumanari" de Credinta cum sunt Farurile aprinse pe malurile involburate ale Omenirii. I-am onorat Prezenta si Rasaritul. Invierea Cereasca.  

Azi, am onorat si Sarbatoarea din mijlocul lumii, imbinand pamantescul cu cerescul, hrana de pe masa cu prana divina, si am ciocnit oul rosu invocand si adeverind Invierea Lui Eterna in noi. Este un gest de asumare, este simbolul si sensul pe care il dam Sarbatorii Pastelui in mijlocul Gradinii lui Dumnezeu.

Hristos a Inviat in noi!

















Din Gradina lui Dumnezeu: 28.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)