duminică, 7 aprilie 2019

Humus-pesto sau Pesto-humus?





De plouat, inca n-a plouat. :)

Asa ca m-am gandit sa combin utilul cu placutul. Aveam niste naut fiert de ieri si ma gandisem sa fac un humus. :)

Doar ca imi ramasese pe retina culoarea verde apetisant din castronelul cu pesto al unei prietene din lista mea de facebook. Deja simteam si gustul usturoiat si putin acrisor, asa ca n-am mai rezistat ispitei si poftei! :D

Mi-am luat niste caserole, aparatul foto, si am plecat in gradina sa mai culeg una alta din verziturile proaspete de primavara din gradina. :)

Si, uite-asa, vrand-nevrand, am inventat o reteta noua. Un fel de humus-pesto. Sau pesto-humus. Spuneti-i cum vreti. :D

Sa va spun ce-am pus in el pe langa nautul fiert si pasat cu blenderul: lamaita, frunze de usturoi verde, salata, loboda, masline verzi fara samburi, ulei de masline, sare roz de Himalaya, am diluat cu un pic din saramura in care au stat maslinele verzi si am decorat cu frunze de oregano.

Dupa ce am pus pasta de humus-pesto in caserole, am turnat un pic de ulei de masline pe deasupra, pentru un plus de savoare. :) Am retinut acest truc din cele cateva milioane de videoclipuri de street-food vizionate in ultimele luni. Sau... poate saptamani. :D

Pasta aceasta tartinabila intinsa peste o felie de paine prajita si decorata cu boabe intregi de naut fiert si cu frunze de oregano este.... este.... nu stiu cum sa va spun.... te lingi pe degete de cat de buna este!!!!!! :D































Din Gradina lui Dumnezeu: 07.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)