duminică, 14 aprilie 2019

Ce vrea Bubulina?





Bubulina are.
Ce are Bubulina?
 
O nerabdare. O dorinta. O nevoie. O cerere. O asteptare. 
 
Oare despre ce este vorba?















***
Eu - Aveti dreptul la trei incercari. :D )))

*
A.P. - Vrea sa iasa afara!
*
D.N.K. - Sa o vada pe Cici dupa care sa se cuibareasca in patutul ei (nou?)
D.N.K. – Saaaaa...intareasca corul latratorilor. (Au trecut deja oitele?)
Eu – D., mai ai o incercare! :D
D.N.K. - Simti scanteile creierului meu?  Saaaaaaa...se intoarca Adrian de undeva cu ceva bun.
Eu - Nici. :D Asteptam sa vedem ce zic si altii. :D )))) Sau.... Uite, tu esti cititorul meu cel mai fidel, asa ca primesti bonus inca o incercare. :)
D.N.K. - Bubulina are papadie la geam.
Eu - Asta e raspunsul? Sau ma fac ca nu inteleg ce-ai vrut sa spui? :D ))))
D.N.K. - Fa-te ca nu intelegi! 🙃
Eu - Deeeeci, ce-ai vrut sa spui, de fapt? :D
D.N.K. - Cred ca A. a avut dreptate. A vrut afara la joaca. Dupa ploaie, labute, spalat...nu ati avut chef...Daaaa, recunosc, am cautat pe blog ceva indicii. 🤣😂
*
Eu - Nu se poaaaate sa nu va dati seama! Doar o cunoasteti deja pe Bubulina! Ii stiti toate placerile, tabieturile, ifosele, nemultumirile, fandoselile, ghidusiile!!! :D Pai, cum? Cat am descris-o eu in atatea insemnari pe blog! :D
*
E.C. - vrea o alintare?
Eu - Mai ai doua incercari :)
*
Eu - ok, se pare ca fara indicii nu merge. :D Ofer un indiciu. Bubulina are o slabiciune care este aceeasi cu a mea. Sau, dintr-o alta perspectiva, are o calitate care este aceeasi cu a mea.:D Simplu, nu-i asa? Hai, ca e simplu!
D.N.K. - Fooooarte simplu. 🤔
A. – simplu de tot! 😂
Eu – A., spune si tu acum, n-a fost simplu? Parul, buclele, frumusetea, imaginea impecabila, impresia artistica, admiratia, laudele....? Slabiciunile si calitatile noastre, ale fetelor.
*
G.C. - Hai, nu ne mai ține în tensiune, e tîrziu și vreau să merg la culcare. Am să mă zvârcolesc toată noaptea dacă nu știu despre ce e vorba 😂
Eu - Dragele mele prietene, aseara m-am culcat cu gandul ca trebuia sa va spun despre ce este vorba, iar acum am remuscari de constiinta vazand cata bataie de cap v-am produs cu problemele Bubulinei. :D

Eu - Ei bine, Bubulina noastra, stand cu ochii pe geam si vazandu-i pe Toni, Gina si Bobi prin curte, ar fi vrut si ea afara, la joaca, printre ei, insa si-a dat seama ca nu se poate expune privirilor asa, oricum, fara sa fie sigura ca se va bucura de toata admiratia lor. Problema era ca nu avea zulufii aranjati, pieptanati, parfumati si carliontati ca la carte! :D De cateva zile se ruga de mine, hair-stylistul ei dedicat, sa-i fac coafura, iar eu n-am avut timp. :D Si, cand i-am spus ca am agenda plina si ca este cazul s-o programez intr-o alta zi, s-a cam bosumflat. Mi-a reprosat ca n-o iubesc si m-a intrebat cum de pot sa suport sa fac orice altceva inainte de a o rezolva pe ea. Adica, la sufletelul ei nu ma gandesc deloc? Adica, imaginea ei impecabila de artista si de vedeta internationala nu ma intereseaza deloc, deloc? :D
*
C.A. - Primavara! Anotimp de-ndragostiti!!!
Eu - Se vrea si ea frumoasa, Cristiana! Vrea bucle aranjate! :)
C.A. - Păi da, acum, că ştie dumneaei bine că vine vara cu călduri şi tre'musai să se tundă... Ooook !!! depun un pupic pe năs'ciorul ei !!!
*
G.C. - Voi două aveți o relație foarte agitată 😂😂😂
Eu - Ne si place!!! :D
 
Din Gradina lui Dumnezeu: 14.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)