miercuri, 17 aprilie 2019

Avem un puisor!



Azi, 17 aprilie, dupa trei saptamani si jumatate de la Buna Vestire (respectiv, din 25 martie, cand va anuntam ca unul din cuplurile de porumbei isi faceau cuibul in marul nostru de la fantana), am observat miscare in cuib.

Porumbita are langa ea un puiut! Care, spre uimirea mea, este destul de marisor, cam cat un pui de gaina, poate chiar un pic mai maricel.

Afara este cam frig acum, iar el se ingramadea sa intre sub aripile mamei, la caldurica. Ceva mai tarziu am iesit din nou afara si am surprins un moment de mare tandrete si duiosie: momentul in care porumbita isi hranea puiul.

Marul a inflorit si este plin de frumusete si gingasie!
Petale de flori si aripi de porumbei minunati!       



























Edit later:  

Azi, 18 aprilie, am constatat ca, de fapt, avem doi puisori! 
Mamica lor statea in afara cuibului, pe o alta creaga, apoi s-a mutat pe spalierul vitei de vie, iar puisorii au ramas singuri si descoperiti in cuib.  

Sunt destul de maricei, dar inca n-au pene. Asa ca frigul din aceste zile nu prea le place si stau cam zgribuliti cand porumbita pleaca de langa ei. 

















Din Gradina lui Dumnezeu: 17.04.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)