luni, 25 martie 2019

Vestea cea Buna




De Buna Vestire ni s-a spus: vom avea puisori!
In doua cuiburi pregatirile s-au incheiat.

Am infrumusetat curtea cu frunzulite si matisori cruzi de salcie, cu muguri de pin si de brad, cu frunzulite de trandafiri si lalele, am innobilat-o cu boboci mari de flori corcodusi si de meri, care stau gata-gata sa pocneasca, am decorat cu flori galbene de fortitia, apoi am colorat cerul in albastru curat si ne-am pus covor proapat de iarba, troscot si trifoi, numai bun de ciugulit.

Totul este pregatit, asa ca......

Sssssttt...... parca se intampla ceva.... acolo, Sus, in Ceruri...........
........precum aici, pe Pamant....... 




























Din Gradina lui Dumnezeu: 25.03.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)