duminică, 24 martie 2019

Charlie Chaplin, film autobiografic (1992)




Ieri seara, pe la ora 10, am vrut sa vedem un film. Pana la miezul noptii schimbasem deja vreo patru filme. Dupa primele 15-20 de minute ni se termina rabdarea. Recunosc, primului i-am acordat ceva mai mult timp, caci, deh, eram la inceput de maraton. 

In jur de 12 deja ne-am plictisit de cautat filme si de acordat circumstante atenuante si de pledat pentru anduranta, incredere si curiozitate dincolo de rabdare. Asa ca ne-am decis sa incheiem seara apoteotic, ascultand muzica in surdina, in semiobscuritate, cu Bubulina langa noi, incercand sa ne provoace la joaca.

Azi am reluat cautarile cu alt aplomb. Incepusem de-o vreme sa fim interesati de filmele biografice si, dupa ce am vazut cateva care prezentau viata unor pictori ilustri, ne-am adus aminte ca vorbisem ieri despre Charlie Chaplin. Asa ca Adrian a cautat o ecranizare cat mai recenta a biografiei lui. A descoperit mai mult decat atat, o ecranizare a autobiografiei sale, interesant conceputa, cu o distributie savuroasa, care include nume mari, pe care v-o recomandam s-o urmariti. 

Charlie Chaplin, un om fascinant, care, in ciuda succesului mondial, statutului de VIP si a unui standard foarte select si aristocratic al vietii sale, conform normelor acelor vremuri si nu numai, n-a fost cel mai fericit om de pe pamant. Insa a compensat din plin cu bucuria pe care filmele lui a adus-o in viata milioanelor de spectatori din lumea intreaga.

PS 1 - Am fost uimita sa-l vad jucand in 1992 in rolul lui Chaplin pe cel ce avea sa devina ulterior controversatul si aplaudatul Iron Man.
 
PS 2 - In plus, am fost uimita sa aflu si ca, in acest film, joaca rolul unui personaj destul de important chiar una din fiicele marelui Chaplin, Geraldine Chaplin.

24.03.2019



 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)