vineri, 15 martie 2019

Cea mai profunda si ascunsa dorinta




Alaltaieri, unul din prietenii din lista mea de facebook a facut un fel de cercetare de marketing spirituala, solicitand audientei sale sa-si exprime cea mai profunda si mai ascunsa dorinta a copilului lor interior.

Am intrat in joc si am lasat si eu un comentariu acolo, spunand ca dorinta copilului meu interior este doar sa se joace. :D Intr-una! Mult, tot timpul! Cu toti ceilalti copii carora le place jocul cu veselie, cu ghidusie, cu puritate, cu candoare si cu naivitate de copii frumosi. :D

Apoi am sondat ceva mai adanc si mi-am dat seama ca undeva, mult mai ascunsa, era o alta dorinta: sa conduc un auto Mini Cooper alb, de doua locuri, decapotabila, cu parul in vant, cu o esarfa alba la gat, fluturandu-mi-se in mersul masinii care parca zboara pe soseaua ce serpuieste de-a lungul Coastei de Azur inspre plaja. :D

Cred ca as fi fost mult mai sincera cu acest raspuns, dar, na, daca aceasta dorinta n-a iesit la iveala chiar atunci, ce sa fac? :D O recunosc acum sincer si deschis, sa nu cumva sa-mi creez karma. :D

Buuuun, acum, ca mi-am descoperit-o si pe aceasta, ce e de facut? Ca doar n-o s-o las asa, neimplinita? 


*
G.C. - Păi cum? E simplu, tu și copilul tău interior mergeți la Nisa, de exemplu, închiriați un Mini Cooper și, de-acolo, plecați într-o călătorie de plăcere pe toată Coasta de Azur. Alea cu părul în vânt, eșarfa fluturând, sunt detalii. :) P.S. N-ai gusturi rele, Coasta de Azur e cu adevărat minunată, am fost acolo și confirm. Doar că am circulat mult cu autobuzul și cu trenul, aveam mâna în ghips și asta a umbrit puțin vacanța, dar, chiar și așa, a fost una de neuitat. Succes! 😍😍😍

Eu - Cam asta scrie pe primul loc in "My Wish List". :) Ca sa echilibrez un pic balanta cu covrigul ala.... Chiar si cu mana in ghips (ti-am citit povestea) cred ca ai adunat amintiri superbe de acolo. Doar uitandu-ma in poze si ma simt ca-n filme. :)

Eu - Eu si cu copilul meu interior, impreuna cu Adrian si cu copilul lui interior, vom analiza din perspectiva tesaturii spatio-temporale aceasta dorinta "profunda si ascunsa", aparuta subit din meandrele subconstientului, si ne vom orienta catre acea linie temporala dominanta care o contine implinita in parametri optimi, respectand cel mai inalt bine al tuturor. :D



*



A.P. - Copilul meu interior chiar vrea doar sa se joace. Sa se joace frumos si sa rada.

Eu – A., chiar este perfect asa! Si eu credeam ca al meu doar asta vrea si ma bucuram pentru el ca e un copil cuminte, linistit, fara pretentii prea mari, fara ifose si fite. :) Si... deodata.... ma trezesc ca-mi face figura asta! :D Ce sa mai zic acum? E al meu, nu pot sa-l dau afara, in strada. Trebuie sa mi-l iubesc neconditionat, c-asa spune la carte. :D Altfel nu ascensionez. :D )))) Daca vrea pe Riviera Franceza, pe Coasta de Azur, ce pot eu sa mai fac acum? Copilul tot copil! Vrea jucarii frumoase. :D )))))

A.P. - E foarte bine. Ceea ce au in comun toti copii este joaca si iubirea. Doar jucariile difera.

Eu - Acum, na, si noi trebuie sa fim adulti responsabili. Nu chiar toate dorintele copilului interior sunt benefice pentru el. Facem o analiza, o selectie, negociem. Asa se cresc copiii, cu flixibilitate, intelegere si adaptare la situatie, nu-i cumparam droguri daca el asta isi doreste. :D

A.P. - Pai daaa. Trebuie sa avem grija de copilul nostru interior, sa-l educam.












Din Bucuresti: 15.03.2019



***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)