miercuri, 13 martie 2019

Cand pofta invinge




Un lucru e sigur, eu n-am suferit niciodată de snobism. Dar acum parca imi pare rau că nu am microbul asta în sânge. 😉 

Pai, așa n-aș mai fi pofti doar la covrigi banali sau la amandine obișnuite, pe care le întâlnim la orice colț de stradă, ci la ceva mai sofisticat, precum Creme Brules, Chois a la creme sau alte chestii ale căror denumiri nici nu le pot scrie fara google, ca să mă dau mare pe Facebook. 😂🤣 

Probabil pentru maine ar fi indicat sa poftesc la... stiu si eu... homar, langusta, tentacule de calamari, scoici sau melci in sos picant. Sper ca am scris bine. 





Din Bucuresti: 13.03.2019


***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)