duminică, 17 februarie 2019

Plimbarea prin padurea inzapezita



Si iata ca ne-am incheiat apoteotic vacanta aceasta cu mult asteptata si mult dorita plimbare prin padure!

A fost pe atat de frumos si de placut pe cat de mult ne asteptam sa fie!
 
Soare, cer senin si albastru ametitor de frumos, zapada, brazi si alti pomi ai padurii, miros de cetina umeda si rasina inghetata, ciripit de pasarele in linistea inzapezita si insorita dintre pomi, oameni veseli, iesiti ca si noi la plimbare, fotografii nenumarate, ce ne puteam dori mai mult?!

Am selectat cateva poze ca sa va incantati privirile cu o asa frumusete a naturii!

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu, cand fac fotografii unor atat de impresionante peisaje, simt o asa stare de exaltare de parca vreau sa iau cu mine toata frumusetea aia, sa ma impregnez cu ea, s-o simt in toata fiinta mea, in toate fibrele si celulele trupului, nu doar in amintirile adunate in memoria si emotiile sufletului meu.


















































Cum maine vom pleca inapoi spre casa, o calatorie in jur de vreo 4-5 ore, ne-am cumparat de azi niste ceva bunutz de rontait pe drum. Cineva, insa, ne-a luat sacosa la control.
Bebelusa noastra, desigur.
 






Din Gradina lui Dumnezeu: 17.02.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)