vineri, 22 februarie 2019

Pauza si recuperare!





Afara ploua azi, deci planurile de continuare a curateniei de primavara se amana pentru alta data. Nu stim exact cand, caci se anunta si zilele urmatoare ceva ploi usoare, dar si frig.

Astfel, ce-am putea face altceva acum, in aceste conditii?

Stam in casa la caldurica, am bagat o tava de dovleac la cuptor, de unde se simte deja imprastiindu-se in jur aroma ispititoare, si ne pregatim de vazut ceva filme.

Tocmai bine, sa treaca si efectele primei zile de munca pe-afara. Durerile de spate, febra musculara, oboseala cronica si alte simptome, de zici ca tocmai am coborat de pe o galera, unde am tras de vasle, am fost biciuita si apoi vanduta pe nimic, caci chiar de nimic nu mai eram in stare. Asa imi trebuie daca am vrut sa reconfigurez toata Creatia lui Dumnezeu in doar cateva ore, dupa cateva luni de stat degeaba. Fara antrenament, adica.  Dar, deh, ambitioasa, hotarata si tenace!

Lasa, ca-mi revin eu pana maine-poimaine!

Dovleac copt cu miere si scortisoara, filme vizionate stand in pat, sub pilota, caldurica din soba si muzica lemnelor arzand si trosnind in foc, in surdina - ce mai, tratament in doza soc!









Edit later:  Gata! Copt, mancat, terminat! 

 


Din Gradina lui Dumnezeu: 22.02.2019



***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)