sâmbătă, 23 februarie 2019

Jungla (2017) – Recomandare film



Vi-l amintiti pe Daniel Radcliffe? :) El a fost Harry Potter. 

Ei bine, l-am vazut azi intr-un film in care juca un rol de o cu totul alta factura decat cel din Harry Potter. A fost EX-CEP-TI-O-NAL!!! :)

Este vorba de filmul JUNGLA (2017) care se bazeaza pe o poveste reala si care respecta in mare parte adevarul istoric. Rolul personajului principal a fost interpretat de Daniel Radcliffe, care este de nerecunoscut, atat de transformat si de bine intrat in rol este. Abia dupa ce a citit Adrian pe net distributia si detalii despre povestea reala a eroilor filmului ne-am dat seama ca parca il stiam de undeva si am inceput sa-i revad anumite trasaturi. Ce mai, impecabil jucat, bravo! :)

Este un film care te tine cu sufletul la gura si, in ciuda a vreo doua scene la care eu nu m-am uitat, am intors capul intr-o parte, ca ma solicitau prea mult emotional, filmul este vizionabil. Scenele sunt veridic filmate, impecabil, as putea spune, de aceea creeaza si mult suspans, deci merita sa-l vedeti!

Inca ceva: este un film facut aproape integral cu 4 actori, restul sunt figuranti. Dar, cam 50% din scene sunt cu Daniel Radcliffe singur in jungla, infruntand pericolele si trecand printr-o multime de provocari. 
Deci, intelegeti cu atat mai mult ca, daca il recomand, chiar este bun.

Vizionare placuta! 




Din Gradina lui Dumnezeu: 23.02.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)