sâmbătă, 23 februarie 2019

Am visat Evenimentul!



Asta noapte am avut din nou un vis interesant.  
 
Am visat, pentru a doua oara, ca am trait experienta Evenimentului. Anul trecut, candva, nu mai tin minte exact cand (chiar am incercat sa gasesc postarea respectiva, dar n-am reusit inca), am visat prima data si parea ca o confirmare a ceea ce se vehicula in mediul virtual. Spusesem atunci, in vis, uimita de senzatiile pe care le simteam foarte reale "Uite ca Iosefina a avut dreptate, chiar am intrat in dimensiunea a 5-a!" .
Visul de acum este aproape identic cu acela, este un vis repetitiv. Am simtit deodata ca suntem cuprinsi si invaluiti de un val intens de aer cald si placut, ca o briza, ca o mangaiere. Simteam valul cum vine peste noi precum vedem in diverse inregistrari video cu experimentele nucleare, acel val impresionant care se expandeaza in jurul focarului. Insa, in vis, valul de aer cald nu era distructiv si nici macar neplacut.


Era, dimpotriva, deosebit de placut in senzatii, uimitor de placut chiar. Nu pot descrie in cuvinte. Parea ca ne cuprinde un fel de imponderabilitate calda, fina, diafana. Pluteam cumva in interiorul nostru...... desi corpurile noastre nu pluteau. :)


Visul de acum este aproape identic cu acela, este un vis repetitiv. Am simtit deodata ca suntem cuprinsi si invaluiti de un val intens de aer cald si placut, ca o briza, ca o mangaiere. Simteam valul cum vine peste noi precum vedem in diverse inregistrari video cu experimentele nucleare acel val impresionant care se expandeaza in jurul focarului. Insa, in vis, valul de aer cald nu era distructiv si nici infricosator si nici macar neplacut.


Era, dimpotriva, deosebit de placut in senzatii, surprinzator de placut. Nu pot descrie in cuvinte. Parea ca ne cuprinde un fel de imponderabilitate calda, fina, diafana. Pluteam cumva, dar fara sa plutim, de fapt.


Si stiti care este, de regula, gestul reflex al oamenilor cand sunt uimiti brusc de ceva anume? Isi duc mana la frunte sau la gura. Parca toti din visul meu eram cu mainile la frunte, uimiti, coplesiti de ceea ce simteam, nevenindu-ne sa credem ceea ce ni se intampla.


Interesant este ca in vis STIAM ce ni se intampla, stiam ca este Evenimentul.  Trebuie sa va marturisesc ca eu nu ma pot numara printre cei care cred cu infocare in acest Eveniment. Am citit multe materiale despre el, fiind foarte curioasa sa stiu detalii, dar nu m-au convins in ceea ce se numeste posibilitatile lui reale, iminente, de manifestare in plan fizic. Asta e, cred ca lumea este inca prea departe de gradul acela de evolutie necesar manifestarii unui asemenea fenomen. Poate doar sa fie declansat cu intentie la un alt nivel, dar ca efect natural cosmic, eu nu sunt convinsa ca se va intampla prea curand.


Asa incat, intelegeti uimirea mea din vis. In plus, stiind ca acela este Evenimentul, cel atat de mult controversat in unele medii, stiind ce presupune si care sunt consecintele, parea ca noi (eram mai multi in vis care stiam despre ce este vorba) deja incepusem sa-i linistim pe cei care nu intelegeau ce li se intampla si le spuneam sa nu se panicheze ca e de bine, totul se va finaliza cu bine, si frumos si sa fie fara nici o teama.


(PS 1  – un alt fapt interesant – in timp ce scriam acest text direct aici, pe facebook, aceasta aplicatie mi s-a blocat si am crezut ca pierdusem tot ce scrisesem. Din fericire am pierdut doar vreo doua fraze pe care le-am rescris. :D )


PS 2 - Am gasit! -  Primul vis legat de producerea Evenimentului - 22.06.2018. Iar azi, 23.02.2019, la exact 8 luni, al doilea vis despre Eveniment.  Este 8-ul din jocul de carti gasit pe jos in parc de curand (02.02.2019), cartea care lipsea. (puteti vedea despre ce este vorba in insemnarea „Viata, ca un joc de carti”).

 
Poza de jos este cea care insoteste postarea in care am povestit primul vis, respectiv, „Am visat ca am intrat in dimensiunea a 5-a! Este mult mai sugestiva decat cea de azi, dar asta e, n-o mai schimb. Este un rost ca am ales asa. Cea de azi sugereaza mai bine amploarea planetara a fenomenului. 



 

UPDATE LATER:
Semnul zilei de azi este senzational!
Unde tineam noi mainile asta noapte in vis? Pe frunte. Ce este acolo? Al treilea ochi. Eliberarea. Deschiderea coliviei. Creativitatea fara limite. Colibri. 


 
Din Gradina lui Dumnezeu: 23.02.2019


***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)