marți, 29 ianuarie 2019

Tabloul “Floarea de Crin”






“Este atat de frumos Crinul tau alb, Claudia! Ca un vis!
De azi imi va infrumuseta "peretele" viu al "sufrageriei" mele virtuale.
Multumesc!
PS - Aceasta este o pictura in acrilic realizata de Claudia Miron.

“Puritate

Demult voiam sa pictez
un crin,
nici nu mai stiu de cand
doream sa-ti vorbesc de senin.
Ninsoarea am plasmuit-o
pentru tine,
sa te aduc din umbra
in campul inocentei.
Ascult tacerea celesta
ce-mi umbla prin pasi,
cu ochii larg ramasi
eu m-am gasit la tine-n suflet.

Autor acrilic pe carton, versuri si pictura - Claudia Miron




Asa scriam pe facebook in urma cu cinci zile, cand mi s-a lipit sufletul de el.

Probabil ca stiti deja ca Floarea de Crin este floarea mea preferata, pseudonimul si simbolul in care ma regasesc si care ma bucura cel mai mult si fata de care am o atractie irezistibila.

L-am admirat in "expozitia" virtuala a autoarei, Claudia Miron, mi-am decorat cu el "peretele" virtual al paginii mele de facebook, dupa care nu m-am mai putut abtine si i-am spus Claudiei direct ca, daca va dori vreodata sa-l vanda, eu sunt prima care si-l doreste.
Ei bine, de astazi se asorteaza frumos pe peretele camerei noastre. Doar ce l-am primit, l-am despachetat si l-am fotografiat.

Iti multumim, Claudia, pentru acest tablou minunat!
Este mult mai frumos decat in fotografii!






Pentru savoare, voi adauga aici si o parte din comentariile de pe facebook. Caci, ce-ar fi viata fara facebook? Pustiu.

D.N.K. - Se potriveste perfect
Eu - Daaa!!! Ii stabilisem deja locul inainte de a sti care avea sa fie decizia Claudiei.

*

C.M. - Multumesc frumos! Wow, e perfect! E la locul lui.
Eu - Da, Claudia, perfect pentru acolo! :) Cromatic, energetic, emotional, simbolistic, oricum as spune, este la locul lui! Iti multumesc!
Eu - Este interesant, dar si locul astepta acest Crin de ceva vreme. Inainte de renovarea din 2017 acolo am avut o icoana mare. Dupa renovare am simtit ca nu se mai potrivea. Nici cromatic si nici energetic. Icoanei i-am gasit un alt loc potrivit, iar peretele a ramas gol. Temporar agatasem acolo un calendar, iar acela era ca nuca in perete, desigur, dar am ramas in asteptare. Pana acum. :) Vezi? Intelegi acum? Iar Crinul a venit tot de la o iubitoare de Crin. Conexiunea perfecta. :)
C.M. - Inteleg si simt ce spui. E o bucurie impartasita. Din usurinta si energia curata pe care am transpus-o sub forma Florii de Crin, am primit cu entuziasm starea de fericire pe care mi-ati transmis-o.

*

A.P - Am facut odata o meditatie si l-am chemat pe Zamolxe. El mi-a dat un Crin alb. Abia acum mi-am amintit. Foarte frumos tabloul, felicitari si celei care l-a facut si tie, care il ai!
Eu - Foarte interesant! Cand? :) Eu l-am primit mai intai in 2008 ca simbol al eternitatii, apoi in 2010 mi-a devenit simbol al Bunei Vestiri. Vestesc Iubirea! :)
A.P. - Cred ca acum 2 ani. Nu-mi amintesc exact. Am si uitat pana am vazut Crinul tau .
Eu - Stii, sunt fascinata de aceasta idee. De aceea te-am intrebat. Eu cred ca a fost un vortex pe perioada a aproximativ 10 ani in care energia Florii de Crin a coborat pe pamant. Feminitatea. Maria Magdalena. Eternul Feminin. Yin. In ultimul timp ma tot conectez cu persoane care au simtit aceasta rezonanta fata de Floarea de Crin si simt ca au fost mai mult decat doar sincronicitati.
A.P. - Mi s-a parut stranie, cum mi-ai amintit tu de Crinul pe care l-am primit. Nu stiam ceea imi spui tu ca reprezinta. De fapt am ramas un pic pe ganduri.
A.P. - Cred ca facem parte dintre cele care aduce, in aceste timpuri, din nou energia feminina pe pamant. Si tu, Si Eu, si D. noastra.



*

Eu - acum imi dau seama, eu am vazut in Crinul facut de tine mai intai Yin-ul - simbolistica, frumusetea si gingasia Florii. Insa asa cum l-ai inramat tu si cu passe-partou-ul ales, evidentiaza si Yang-ul discret care se afla de jur imprejur si care sustine fragilitatea si maretia Florii de Crin. In forma neinramata, fondul mov-lila-roz se simtea mai diafan. Cu passe-partou bleumarin se estompeaza un pic tenta rozalie de pe margini si se evidentiaza forta mov-albastrului din jurul albului pur. :) Iar culoarea lila a peretelui ii devine ca o aura in jur.... Il vad cu alti ochi acum! <3 Este perfect echilibrat!
C.M. - Cu cat privim mai in adancime, observam o impletire a yin-yang-ului intr-o armonie perfecta.


Eu - Insincron cu cele scrise ieri, azi am primit un link catre un articol publicat chiar ieri. :) “Ce presupune echilibrul masculin –feminin”.  Sincronicitate perfecta. Multumesc, D.!

Un fragment: "Aspectul feminin aduce dorinţa de a colabora, sentimentul de comunitate unde fiecare este împuternicit, fiecare are un rol important care este recunoscut şi acceptat de ceilalţi, o prezenţă a inimii, bucurie, creativitate, deschidere, acceptare….

Energia feminină descurajează competiţia, ierahizarea valorilor, astfel este înspăimântătoare pentru mintea deconectată de la Sursă a celor ce încă sunt adormiţi în tărâmurile grosiere ale dimensiunii a treia. Frica este cea care guvernează acest tărâm al realităţii 3D, iar lipsa oportunităţii de a-ţi arăta muşchii sau inteligenţa minţii te sperie, pentru că atunci ego-ul nu mai înţelege cine este, cum se mai poate detaşa de ceilalţi pentru a fi recunoscut, validat, ovaţionat." 



Din Gradina lui Dumnezeu: 29.01.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)