luni, 28 ianuarie 2019

Iarna imi place cel mai mult sa gatesc!




Iarna imi place cel mai mult sa gatesc!

Nu cumpar, nu culeg, nu curat, nu spal, nu tai, nu portionez, nu.

Scot din congelator dovada muncii din restul anotimpurilor, o binecuvantez cu ceva condimente, energie de foc si de inima, apoi inspiram aromele si degustam...

Ah! Cat de simplu e uneori!

PS - azi am scos din congelator morcovi, pastarnac, telina, ardei gras, loboda, oregano, marar si patrunjel. Am adaugat ceapa, cartofii, dovleacul, quinoa si bulion. Doamne, ce ciorba a iesit! 

Pe facebook, reactiile n-au intarziat sa apara, desigur:

*

E.C. - Te cred!
Eu - Crezi fara sa gusti? :D Esti sigura, Erika??? :D )))) Cineva, in urma cu doi ani, dupa ce a gustat din supa-crema de linte cu crutoane de paine facute la cuptor, ne-a spus ca el ar muri daca ar fi nevoit sa manance numai "asa ceva" zilnic (adica fara carne). :D Era mesterul nostru. :D )))))
E.C. - da asa este, dar la culori ne oferi in poze si cat de migalos au fost taiate si impachetate sigur e buna ciorba.

*

O.A. - Bravo copiii moșului!
Eu - Multumim! Daca erati mai aproape va invitam la o farfurie de ciorba. Tocmai ce i-am oprit focul. :)
Eu - Ha, ha, ha!!!!! Pofta de mamaliguta am avut-o ieri, dar m-am gandit ca n-o sa impresionez pe nimeni daca spun asta. :D M-am gandit sa nu pierd, doamne fereste, vreun prieten din lista si sa-mi scada numarul de like-uri! :D Acum imi pare rau! Am mancat mamaliga cu zacusca! O nebunie! Dar si cu ciuperci si smantana e si mai mare nebunia! :D Stiti ceva? Chiar regret ca n-am iesit in fata cu mamaliga de ieri! Dadeam lovitura! Cred ca devenea mamaliga mea virala cu cateva cuvinte condimentate, pentru gust, pe langa ea! :D )))))
Eu - Tare mult mi-a placut cand am vazut arpacasul cu lapte, nuci si miere! N-am mancat niciodata, dar e ca si cum as fi mancat deja dupa ce am vazut pozele la dumneavoastra. :) Acum va arat......

*

A.P. - Bravo. Acum cu zarzavat de ciorba. Randul trecut, cu o bucata de pizza ai facut un post nemaipomenit. Chiar ma gandeam cum poti transmite iubire si bucuria de a trai in spatele unui simplu post.
Eu - Aurelia, verba volant, scripta manet. :D Deci.... simti aroma de ciorba din bucataria mea la fel de intens precum o simtim noi? :D Raspund la mesaje si apoi fugim sa stam la masa, ca nu mai putem de pofta aromelor, culorilor si gustului ce se va simti in farfurii. :D Ah, am uitat de leustean! :D O sa fac un popas la congelator, mai intai.
A.P. - ca asta era ideea, ca as manca si eu o ciorba 😂...da n-am!!! Tu ne faci pofta si de ciorba nu numai de dulciuri.
Eu - Pai, rezolvam! Cateva poze de la mine si gata! :D. Doamne, n-am sa uit ever ce mi-ai zis la un moment dat, ca, dupa ce ai vazut un post cu amandinele la mine, te-ai dus si ti-ai luat prajituri de 10 euro!!! Ce-am mai ras atuncci de drag! :D

*

C.C - Ce minunat trebuie sa fie sa vezi atâtea culori pe masa ! Ce bucurie pentru ochi și pentru suflet, ca sa nu mai spun de gust
Eu - Consuela, mama mea m-a invatat un lucru de baza in bucatarie, inainte de retete si secrete: pentru a obtine acel aspect apetisant al mancarii, aceasta trebuie sa ofere privirii cel putin trei culori. :D Restul sunt detalii, detalii, detalii...... :D )))))

*

M.F. - sounds like a great idea. S. and I are going to implement this at home...We often cook too much food and then over eat.. Now after are meal we r going to freeze the rest for another meal..
Eu - Este o idee excelenta, M.! Se pastreaza si nutientii din legume si fructe. Desigur, nu chiar toate pot fi congelate, dar sunt destule care pot fi pastrate astfel.

*

B.V. - Ce bine arată! Și colorateeee!!!!
Eu - Da, sunt perfecte pentru poze pe facebook! :D Aduc like-uri usor! :D ))) Na, c-am facut-o, am divulgat secretul!
B.V. - :)))))ei na....pai tu nu postezi ptr like-uri....tu postezi sa ne inspiri.
Eu – Cine, eeeuuuu? :D Despre mine vorbesti??? :D Neeeah.....eu sunt cu ochii dupa like-uri doar! Serios!
 














Din Gradina lui Dumnezeu: 28.01.2019

***




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)