sâmbătă, 15 decembrie 2018

Iubirea Pura, Neconditionata, Luminata


 
Mi-o ofera si o primesc cu toata fiinta mea, incercand s-o cuprind in suflet de om si nereusind pe de-a-ntregul. Pe atat e de necuprins! Nici chiar in nesfarsitele-mi aripi de inger n-o pot aduna in caus! E doar Lumina!
 
Mi-o ofera si-mi pare ca nici nu-i pentru mine daruita, ci pentru insusi Dumnezeu! ... Pe atat ii e de pura si imaculata simtirea! Iar eu m-as crede pentru o clipa chiar insusi Dumnezeu daca as sti ca, astfel, as putea fi vrednica de delicate-i atingeri! Caci e doar Lumina!
 
Mi-o ofera si nu asteapta nimic in schimb! Dar ce scantei ii stralucesc in priviri cand inima mea se infierbanta si tresalta de bucurie cand darul ei ma atinge! Si e doar Lumina!
 
Ea e Ema. 

Din Gradina lui Dumnezeu: 15.12.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)