joi, 27 decembrie 2018

In vizita la Melania si Alex




Cuplul Melania si Alex este deja cunoscut cititorilor nostri fideli. V-am facut cunostinta cu ei doi asta vara, in august, cu ocazia vizitei lui Sal Rachele in Romania, cand au poposit impreuna pentru o zi si o noapte la noi acasa, in Gradina lui Dumnezeu. Cei care doresc sa-si reaminteasca detaliile acestei vizite pot reciti insemnarea “Sal Rachele in Gradina lui Dumnezeu”.

Spuneam inca de atunci ca ne-am lipit sufleteste unii de altii si ca ne doream sa ne reintalnim cat mai curand, fara sa stim cand avea sa se intample acest fapt. Ei bine, momentul oportun a fost chiar azi. Ei au aflat ca suntem in Bucuresti, ca stam mai multe zile si ne-au invitat pe la ei. Cu mare bucurie am acceptat invitatia si am petrecut impreuna o dupa-amiaza nemaipomenit de placuta.

De cum am intrat pe usa casei lor am avut acea senzatie speciala pe care o ai atunci cand intri intr-un Templu, intr-un Sanctuar. Mirosea dumnezeieste a tamaie, parfumul cel mai placut mie din toate cate exista! Este ceva atat de puternic si de profund in acest parfum sacru, incat, atunci cand il simt, parca ma transpune instant intr-o alta lume, intr-o alta dimensiune, intr-o alta poveste. Si chiar asa a fost toata seara! Am fost intr-o alta poveste.

Casa lor, respectiv, un apartament dintr-un cartier bucurestean, este ca un altar intim pentru sufletelor lor unde te simti cumva rupt de realitatea de dincolo de zidurile peretilor. L-au decorat frumos, l-au infrumusetat cu simboluri, cu obiecte pline de intelesuri, cu imagini ale unui alt limbaj decat acela conventional, al lumii. Le-am cerut permisiunea de a surprinde cateva cadre fotografice pentru a vi le arata si voua si, nu numai ca au fost de acord, dar chiar m-a ajutat in acest sens Alex cu telefonul lui, mult mai potrivit pentru poze in interior decat al meu. Asadar, va puteti face o oarecare impresie asupra ambientului in care am petrecut azi cateva ore foarte placute.

Am mancat impreuna, am fotografiat ceva licori divine, nu ne intrebati nimic daca am si baut din ele, nu vom recunoaste nimic in privinta lor, au fost doar asa, pentru impresia artistica si pentru magie – iar magie chiar a fost!  - si am stat de vorba mult. Vorbe cu sens, vorbe pentru oameni mari, vorbe impartasite, descantate si armonizate, invaluite in energii frumoase, intr-un dans armonios al prezentelor noastre impreuna. Am depanat amintirile vizitei lor la noi, am pus la cale alte vizite reciproce in conjuncturi ce se vor produce, speram, cat de curand (in timpul divin potrivit, in aici si acum, dar  “nu mai tarziu de luna martie”, asa cum spun scripturile – ne scuzati, dar aceasta este o gluma de-a noastra, doar ei doi o vor intelege).




























Acum trebuie sa va mai spun ceva. Pe langa Melania si Alex, ne-am mai bucurat la aceasta intalnire de prezenta a inca doua fiinte speciale, cu o energie calda, molateca, pufoasa, blanoasa, mustacioasa, blanda si irezistibila la mangaiat. Ne-am jucat, ne-am giugiulit, ne-am gudurat si ne-am mangaiat reciproc fara nici o retinere, caci ne-au acceptat din prima pe amandoi, pe noi, musafirii.

Nici nu stim cand a trecut timpul si ne-am trezit ca venise deja noaptea peste noi, de a trebuit ca “maiestria mea umana” sa faca apel la “maiestria spirituala” a lui Adrian si, unindu-ne fortele si energiile sa reusim sa ne decidem ca este timpul sa ne desprindem de acel loc binecuvantat, de cei doi prieteni luminosi si incantatori, Melania si Alex, dar si de pisicile lor terapeutice, pe care doar mangaindu-le iti trece totul, orice, fara tehnici, fara tratamente, fara invocatii, fara mantre si fara simboluri. Fie doar si numai una din ele de-ar fi fost, si ar fi fost suficienta pentru vindecare. Va puteti da seama ce efect dublu au ele impreuna! Echipa perfecta! 

Le-am iubit din prima clipa! Si, credeti-ma, m-am abtinut cu toata fiinta mea si atat cat am putut sa nu alerg prin toata casa dupa ele intr-una, sa nu le iau in brate intr-una si sa nu le tin captive la mangaiat atat cat as fi vrut. Daca ar sti despre aceasta infidelitate, Ema ar fi extrem de geloasa, extrem de posesiva si extrem de restrictiva in ceea ce priveste aprobarea escapadelor noastre in lume fara ea. Nope, nu ne-ar mai permite! Asa ca, va rugam, sa nu ne spuneti! Dar nu puteam sa nu recunosc adevarul acolo unde el este: pisicile cele doua m-au cucerit! Prea docile! Prea s-au lasat mangaiate si pupate! Prea m-au ispitit! Cum era sa rezist la asa ceva?

Pe final, va vom arata toate pozele surprinse cu aceasta ocazie in ambientul prietenilor nostri, Melania si Alex, locul lor intim in care nu doar traiesc si isi primesc musafirii, ci si unde organizeaza intalniri “de taina”, terapii energetice, grupuri de meditatie, unde practica diverse tehnici de fitness spiritual sau armonizari si cresteri vibrationale de grup. O paleta larga de activitati si evenimente in cadrul carora ei isi pun la dispozitie timpul, cunoasterea, energiile si abilitatile cui ii solicita.

Melania si Alex, va multumim cu tot sufletul pentru aceasta dupa amiaza petrecuta impreuna, pentru cat de bine ne-am simtit in Sanctuarul vostru intim, atat de frumos decorat si infrumusetat cu energiile voastre, inainte de orice, si speram sa ne revedem din nou curand. Desigur, cum spun scripturile, “nu mai tarziu de luna martie”!
























Bucuresti: 27.12.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)