miercuri, 12 decembrie 2018

Am trecut prin Portalul 12:12



Mai intai, eu am primit Dispensa Divina pentru cafea cu caramel ca sa trec prin Portalul 12:12.    Si am trecut cu brio! 







Dupa ce am trecut de Portal (sic!) am primit informatia (da, iar sic!) ca ni s-a dat nivel maxim planetar de frecvente (14) exact azi!





Efectele nu au intarziat sa apara. Un peisaj de poveste ne-a inconjurat din toate partile. N-a nins mult -  suficient cat sa ne simtim ca niste copii fericiti de fulgii uriasi care pluteau din toate directiile.










Odata cu noi a trecut prin Portal si Ema. Desigur, cu ochii a ramas privind luuuung dupa cana mea de cafea, din care mirosea dumnezeieste a crema caramel.






Din Gradina lui Dumnezeu: 12.12.2018

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)